PanzerPanz Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Den var väldigt bra den intervjun..."I love the internet it's the Truth"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 (redigerad) OFFTOPIC: Den var väldigt bra den intervjun..."I love the internet it's the Truth"... Grattis! En ny sida! + post nr. 100 Redigerad 26 juni, 2005 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Var de där live eller? för nu snackar dom Buddha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) Var de där live eller? för nu snackar dom Buddha HAHAHA! Du får mig att skratta! Det var för längesen de intervjuade Young Maylay! EDIT: 4 dagar sen Redigerad 27 juni, 2005 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 :'( MEn fan ingent funkar för mig :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Var de där live eller? för nu snackar dom Buddha Du kan höra det i efterhand om du kollar gtasajten.com eller sidan före den här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Jag snackade lite med en av killarna som var medi radio kanalen och direkt när jag skrev hello kom det vem e du och varför adda du mig då jag skrev en svensk bara, då kom det sluta adda mig svenskar . Fast vi skrev ju på engelska men orka ej skriva på engelska här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Va kul att ja inte kan lyssna :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Jag hörde bara själva intervjun... Va det något mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Hur lyssnar man, fick bara ett textdokument Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Hur lyssnar man, fick bara ett textdokument Du måste ha winamp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Du måste ha winamp. Aha hur fixar man det, vad är det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Aha hur fixar man det, vad är det OMG VET DU INTE VAD WINAMP ÄR!? www.winamp.com tanka därifrån. eller gå in på sidan innan där kan du tanka hela intervjun. eftersom de var live förrut... Fan va lång den är. har lyssnat i 33 minuter. Så de är slut snart. typ 35 min.. fett lång. å skön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 ...Du måste använda IE också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Grymmt skön intervju! :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 OMG VET DU INTE VAD WINAMP ÄR!? NEJ JA VET INTE VAD WINAMP ÄR, BETYDER DET ATT DU FÅR SPAMMA CAPS PÅ mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Asså...jag fattar inte hur man lyssnar...jag kommer bara till den här sidan: Sidan Vart ska jag klicka sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Asså...jag fattar inte hur man lyssnar...jag kommer bara till den här sidan: Sidan Vart ska jag klicka sen? Gå ner lite på sidan så ser du ett par rutor. Finns en download i varje ruta och varje ruta representerar en server man kan tanka ifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Winamp måste vara det sämsta programet som finns det bara låser när man öppnar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Winamp måste vara det sämsta programet som finns det bara låser när man öppnar det. Då är det din dator som är världens sämsta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts