Wu Zi Mu Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 (redigerad) Han hette zPuP inte zPop xP. Han loggade ut nu, ja, han blockade inte mig, faktist xP *stolt* Redigerad 24 juni, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 24 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Frågade HAN om nån hette Hugo? Nu var det iallafall schlutt. Nu ska jag sova. Godnatt. Edit : Hemulen, det är Team America sountrack. Låten heter Team America World Police - America Fuck yeah (bummer remix) Den vanliga låten går likadant fast i hårdrockstempo. AMERICA, FUCK YEAH Schyst, får väll gå o lägga mig i en buske inatt då ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Nää nu e de slut :'( skön låt BTW nån som vet vad den heter? America, Fuck yeah.... Den låten är med i "Team America" 'World police' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 God natt gtasajtare lyssnat klart för ikväll spam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 24 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Jepp gonatt alla (Ska iofs inte gå och lägga mig ännu men det skadar inte att vara lite trevlig ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Natti natti, jag går också.. Nej, zPuP frågade inte om nån hette Hugo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 (redigerad) Jepp gonatt alla (Ska iofs inte gå och lägga mig ännu men det skadar inte att vara lite trevlig ) E ju roligt nu me. Men för att höra det där med inringningarna måste man vänta till nästa fredag.. Eller? EDIT: Jag frågade om någon som hadde addat han hette Hugu Redigerad 24 juni, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 24 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 E ju roligt nu me. Men för att höra det där med inringningarna måste man vänta till nästa fredag.. Eller? EDIT: Jag frågade om någon som hadde addat han hette Hugu Vad är roligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Hmm, hoppas nån på gtaforums/gtagaming har bandat skiten så man kan lyssna nu i efterhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 NEEEEEEEEEEJ så missade man detta!111 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 LOL... GTASajten Goes MSN In Exxxtreeeeem Ways. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Jag miss..miss...MISSADE SÄNDNINGEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 FAAAAAAAAAAAANNNNNNNNN!!!!!!!!!!! Varför skulle man missa det här? Det hade ju varit askul att höra CJ Prata i radion..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Applemos Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Är detr nån som lyckats att banda intervjun eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Går inte lyssna... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Nån som rippade hoppas jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Går inte lyssna... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Oj.. Det hade ju stängts av.... (Jag tröck bara på lyssna, så gick det inte, så jag skrev här, utan att läsa att sändningen hade slutat... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 (redigerad) För de som vill höra i efterhand... http://www.edgefiles.com/file.x?id=/gtagam...views/cj_du.mp3 För de med modem. http://www.edgefiles.com/file.x?id=/gtagam...views/cj_bb.mp3 För de med adsl eller snabbare. Stort tack till gtagaming och The Social Crime Syndicate Redigerad 26 juni, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Applemos Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 För de som vill höra i efterhand... http://www.edgefiles.com/file.x?id=/gtagam...views/cj_du.mp3 För de med modem. http://www.edgefiles.com/file.x?id=/gtagam...views/cj_bb.mp3 För de med adsl eller snabbare. Stort tack till gtagaming och The Social Crime Syndicate Gött! missade sändningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts