HemuleN Skrivet 24 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 (redigerad) Att du hann skriva ner den EDIT:; Han e online Han har redan blockat mig... be honom unblocka mig? BTW så bokstaverade dom fan assakta...? Redigerad 24 juni, 2005 av HemuleN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 (redigerad) Xateria@hotmail.com.. vem? Hemulen, jag försöker ^^ Redigerad 24 juni, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Xateria@hotmail.com.. vem? En av killarna som snackade (jag hör före HemuleN =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Hahaha, rolig kille. Hugo säger: You are a fucking fag Hugo säger: Stop bitching around Xateria säger: you call me a fag? Xateria säger: look at your display picture Sen blockade han mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 (redigerad) LOL... Våran konversation innan jag blockade han (eftersom att jag gjorde ett sånt roligt slut): Vicke @ Jag har GTA: San Andreas säger: Hey. Where do you live? xateria@hotmail.com säger: None of your business Vicke @ Jag har GTA: San Andreas säger: Nope it's not. But i listened to you on Defconradio whit Mark the DJ xateria@hotmail.com säger: and? Vicke @ Jag har GTA: San Andreas säger: I don't know. You showed them. You realy fucked there as up. Your the man. Call again and make those motherfuckers angry haha you rule man. xateria@hotmail.com säger: Who are you? Vicke @ Jag har GTA: San Andreas säger: Someone, I am just a noob diggin' your call to Mark the DJ. xateria@hotmail.com säger: Well am pretty bad that Zidane cried about I wouldnt let him call. xateria@hotmail.com säger: *mad Vicke @ Jag har GTA: San Andreas säger: You realy rule man. To bad. I realy liked when you called him. You rule. And ok sorry for my bad english Vicke @ Jag har GTA: San Andreas säger: So you like GTA? xateria@hotmail.com säger: Yeah I talked about how fuckers use gta has an excuse Vicke @ Jag har GTA: San Andreas säger: Yeah realy. Vicke @ Jag har GTA: San Andreas säger: Hehe xateria@hotmail.com säger: They dont wanna hear it Vicke @ Jag har GTA: San Andreas säger: Nope. They are som motherfuckers. They just don't know what you wan't... That's to bad becouse you rule man xateria@hotmail.com säger: Well thanks I appeircate it Vicke @ Jag har GTA: San Andreas säger: Yepp Vicke @ Jag har GTA: San Andreas säger: I am tired 02:15 here. Need some sleep, Kiss love you Redigerad 24 juni, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Kan inte nån ringa in? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Kan inte nån ringa in? Ja precis. RING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 24 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Kan inte nån ringa in? MM för typ 20 kr minuten ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 MM för typ 20 kr minuten ja Ok visste inte den delen nån rik på forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 MM för typ 20 kr minuten ja Oj... Men kolla på min konversation där uppe.. Utspårad men rolig topic. Ingen klagar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 "Do you wanna titfuck Oprah" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 24 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 "hello im Blasian... im a fucking halfbread" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Jag verkar vara på rätt sida för honom xP, Han kallar mig inte fag eller nått, inte blockad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Vem är Zpop? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Vem är Zpop? Idioten som ringer hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Idioten som ringer hela tiden. Jaha END the show NOOOOOOOOOOOOOOOOoooooo0000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 (redigerad) Jag verkar vara på rätt sida för honom xP, Han kallar mig inte fag eller nått, inte blockad. Man får int säga fel saker... Som jag... Vicke @ Jag har GTA: San Andreas säger: Sorry cant sleep without thinking about you Many noob's added your msn tonight xateria@hotmail.com säger: Yeah like you Vicke @ Jag har GTA: San Andreas säger: Yeah like me Does someone names goes like: Hugo? How many have add you you think? I gues it was becouse someone told your msn on that radio show Redigerad 24 juni, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 SLUT nu böling :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 24 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Nää nu e de slut :'( skön låt BTW nån som vet vad den heter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 (redigerad) Frågade HAN om nån hette Hugo? Nu var det iallafall schlutt. Nu ska jag sova. Godnatt. Edit : Hemulen, det är Team America sountrack. Låten heter Team America World Police - America Fuck yeah (bummer remix) Den vanliga låten går likadant fast i hårdrockstempo. AMERICA, FUCK YEAH Redigerad 24 juni, 2005 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts