Maxz Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 (redigerad) Ursäkta att jag citerar mycket, men han är ju så skön! "Toreno is the shit!" Ja, jag hörde det med . EDIT: http://www.youngmaylay.net/[]http://www.youngmaylay.net/[ Redigerad 23 juni, 2005 av Maxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Nej, nu avslutar dom!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 23 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Nej, nu avslutar dom!! :'( Nää, min fråga kom inte med... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Fy fan så fort jag lyssnar (jag hör cj i 20sec sen slutar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Nää, min fråga kom inte med... :'( Hur löd frågan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Jag hörde allt, men men... Var det nån som rippade? Btw, asskön bakgrundsmusik på www.youngmaylay.net =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 23 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Hur löd frågan? What was your favourite scena in the game and what was funniest to record? eller nått sånt underteckant /HemuleN from the swedish gta community www.gtasajten.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Ok. HAhah, lyssnar ni fortfarande? Dom snackar massa skit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 (redigerad) Ok. HAhah, lyssnar ni fortfarande? Dom snackar massa skit! Jag lyssnar... "And i saw her pantys" blablabla. "Are you kidding, Are you gay?" EDIT: "Antingen pratar du i en mobil. Eller så pratar du i en vanlig telefån och ett barn har drunknat i poolen" EDIT2: Lol nu pratar dom med nån nörd om avatarer och signaturer Redigerad 23 juni, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Jag lyssnar... "And i saw her pantys" blablabla. "Are you kidding, Are you gay?" EDIT: "Antingen pratar du i en mobil. Eller så pratar du i en vanlig telefån och ett barn har drunknat i poolen" Hahaha De snackar om avatarer, forum o noobs nu :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 (redigerad) Jag lyssnar... "And i saw her pantys" blablabla. "Are you kidding, Are you gay?" EDIT: "Antingen pratar du i en mobil. Eller så pratar du i en vanlig telefån och ett barn har drunknat i poolen" EDIT2: Lol nu pratar dom med nån nörd om avatarer och signaturer Mm hahahah! . Undra när det slutar... edit, hahahhaha, språket låter lite roligt Redigerad 23 juni, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 "I told you he's a noob" Ron PiPi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kyld Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Jag missa tror jag! Finns det nånstans man kan lyssna på den i efterhand? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Jag missa tror jag! Finns det nånstans man kan lyssna på den i efterhand? Vet inte. Jag undrar också jag hörde bara lite. Hoppas det kommer sen. Men det är endå kul att lyssna nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Den där tjejen förstör allt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Haha en unge ringer nu och killen låtsats att han är CJ. Nu frågar ungen om vilka spel dom gillar. Kul att en massa skitungar ringer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Vem är det som dom snckar med nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Det kan ju inte vara hans riktiga nummer de ger ut väl? Han kan ju stämma de isåfall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Vem är det som dom snckar med nu? Nån nörd som va med tidigare. Dom läste upp hans nummer. Fast för snabbt han aldrig skriva upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Fyfan vad kul när dom härmar hitler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts