__anden Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Jag har gta sa men datorn bara startas om när ja har spelat i ca en halvtimme varför gör den det? snälla hjälp mig med detta :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Jag har gta sa men datorn bara startas om när ja har spelat i ca en halvtimme varför gör den det? snälla hjälp mig med detta :'( Du kanske har för höga inställningar, så när datorn inte klarar av det startar den om, eller så kan du ha det omtalade "Överhettad Dator" problemet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Om datorn blir för varm kan du ta bort ena sidan på ditt chassi och kanske ställa dit en vanlig bordsfläkt så kan det ordna sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Om datorn blir för varm kan du ta bort ena sidan på ditt chassi och kanske ställa dit en vanlig bordsfläkt så kan det ordna sig. Precis som han sa. Nu är det sommar - härligt för oss, helvete för datorer med kass kylning (t.ex. min dator). Ingen bordsfläkt = startar om så fort jag spelar ett krävande spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kylee Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Jag hade också det problemet! Men nu e det väck . jag omformatera skiten och om installerade operativet men det hjälpte inte, så jag öppna datorn och upptäckte att........ Datorn var full i damm!!! den var så jävla full med damm så jag knappt kunde spela RS utan att den starta om, men som sagt nu funkar (nästan) allt igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Infinite Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Jag har för mig att det går att ställa om vid vilken temperatur datorn ska starta om. Det gör man i bios har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
__anden Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Tack för all hjälp ja ska prova alla sätten som ni sa. Men nu har jag bara en fråga till viilken crack ska man ladda ner till spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 http://www.gtasajten.com/vc_NOCD-ultra13.html Finns där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Tack för all hjälp ja ska prova alla sätten som ni sa. Men nu har jag bara en fråga till viilken crack ska man ladda ner till spelet? Nej förresten jag ändrade mig, det som verkligen hjälper är att du bara tar bort chassi och sen så sprayar du på såpvatten ganska mycket sen så håller du en hand på moderkortet och slår på datorn, då funkar det garanterat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
__anden Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Asså ja bara skojja ja har orginalet självklart klart man köper gta sa men tacck för tipset det funka tac tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RanDo0m Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Ska man tro på det där med att du har orginal? nää skämtade bara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
__anden Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Asså ja har orginalet ja kan visa i camen på msn adda majj mcandenboy@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
__anden Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Nu har den börjat å starta om igen men när den har startat färdigt så står det datorn har återställts efter ett allvarligt problem och så står det skicka felraport och skia inte va ska jag göra?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Har du en bordsfläkt som blåser på datorn då? Kör datorn utan chassi. Och låt den blåsa på datorn hela tiden när du spelar. Annars, testa uppdatera drivrutiner. Eftersom ni alla envisas med att inte skriva vilken datorn ni har så kan jag inte tala om vilka drivrutiner du ska ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grisen Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Nu har den börjat å starta om igen men när den har startat färdigt så står det datorn har återställts efter ett allvarligt problem och så står det skicka felraport och skia inte va ska jag göra?? Precis så blir det för mig också när jag försöker spela Battlefield2... men SA funkar finfint...får införskaffa mig en bordsfläkt någon gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
__anden Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Men min dator e en asus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RanDo0m Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Asså ja har orginalet ja kan visa i camen på msn adda majj mcandenboy@hotmail.com Nää.. skojade bara.. säkert har du orginalet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) Men min dator e en asus Min farsas BIL (EFTER KLAGOMÅL FRÅN EN MARIE) är en Volvo. Vet du hur snabb den är? Vet du vilken färg den har? Nej.. du vet inte ens om den har 4 hjul Jag behöver mera information Gå till start - kör - skriv: "dxdiag". En ruta kommer att komma upp. Låt den ladda färdigt. Tryck på "spara all info....". Spara filen till skrivbordet. Kopiera ALL text i filen.. ja.. jag vet att det är väldigt mycket. Posta det här. Redigerad 28 juni, 2005 av Pain To ThE MaX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 BTW så är det inte olagligt att ha en no-cd crack ifall man äger ett spel Eftersom det är du som äger det, så får du ändra hur mycket du vill med .exe filen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Padde Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 BTW så är det inte olagligt att ha en no-cd crack ifall man äger ett spel Eftersom det är du som äger det, så får du ändra hur mycket du vill med .exe filen. Nej det får du faktiskt inte, eftersom en exe fil ändrar innehållet och fråga vilken utvecklare du vill alla kommer säga samma sak det är olagligt, sen att alla skiter i vilket är nåt annat men lagligt är det inte eftersom rls grupper hackar exen att strunta i om man har en cd skiva i eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts