Jump to content

Varfö startas min dator om mitt i spelet på gta sa

Share

Recommended Posts

Jag har gta sa men datorn bara startas om när ja har spelat i ca en halvtimme varför gör den det? snälla hjälp mig med detta :'(

Du kanske har för höga inställningar, så när datorn inte klarar av det startar den om, eller så kan du ha det omtalade "Överhettad Dator" problemet...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hade också det problemet! Men nu e det väck ^_^ .

jag omformatera skiten och om installerade operativet men det hjälpte inte, så jag öppna datorn och upptäckte att........ Datorn var full i damm!!!

den var så jävla full med damm så jag knappt kunde spela RS utan att den starta om, men som sagt nu funkar (nästan) allt igen :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack för all hjälp ja ska prova alla sätten som ni sa. Men nu har jag bara en fråga till viilken crack ska man ladda ner till spelet?

Nej förresten jag ändrade mig, det som verkligen hjälper är att du bara tar bort chassi och sen så sprayar du på såpvatten ganska mycket sen så håller du en hand på moderkortet och slår på datorn, då funkar det garanterat

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har den börjat å starta om igen men när den har startat färdigt så står det datorn har återställts efter ett allvarligt problem och så står det skicka felraport och skia inte va ska jag göra??

Precis så blir det för mig också när jag försöker spela Battlefield2...

men SA funkar finfint...får införskaffa mig en bordsfläkt någon gång

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men min dator e en asus

Min farsas BIL (EFTER KLAGOMÅL FRÅN EN MARIE) är en Volvo. Vet du hur snabb den är? Vet du vilken färg den har? Nej.. du vet inte ens om den har 4 hjul ^_^

Jag behöver mera information B)

Gå till start - kör - skriv: "dxdiag". En ruta kommer att komma upp. Låt den ladda färdigt. Tryck på "spara all info....". Spara filen till skrivbordet. Kopiera ALL text i filen.. ja.. jag vet att det är väldigt mycket. Posta det här. :D

Redigerad av Pain To ThE MaX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

BTW så är det inte olagligt att ha en no-cd crack ifall man äger ett spel

Eftersom det är du som äger det, så får du ändra hur mycket du vill med .exe filen.

Nej det får du faktiskt inte, eftersom en exe fil ändrar innehållet och fråga vilken utvecklare du vill alla kommer säga samma sak det är olagligt, sen att alla skiter i vilket är nåt annat men lagligt är det inte eftersom rls grupper hackar exen att strunta i om man har en cd skiva i eller inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor