Sikorka Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Orkar inte vänta på tidan att ladda hem det... Eller.. Är den värd att tanka hem ? Ja det är den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Ja det är den.. Ockej... då laddar jag väl hem det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 24 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Jag och min polare håller på att att fixa en till video snart, men den komemr bli filmad utomhus. Vi ska bara fixa en duglig kamera först... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stian Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 eliizar, eftersom att du vägrar svara på mitt PM, har du lust att skicka låten syntesizer till mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 24 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Ok sorry såg inte att du hade skrivit adda mig på msn , bigbobba@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 26 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 En liten uppdatering; Jag har nu snackat med en snubbe som har filmkamera, så det kanske blir en till video inspelad utomhus. Jag är bara lite osäker till vilken låt...skriv gärna tips på låtar så lysnar jag gärna igenom dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts