Mr.Magic Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Hur lägger man in egen musik i SA, jag provade att lägga in mp3 filer i Mina Dokument\GTA SA User files\User något. Men det funkade inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 (redigerad) Sök sök sök. Den här frågan har varit uppe många gånger. Lägg dina filer iGTA San Andreas User Files\User Tracks och gå in i Audio, där någonstans ska det finnas en knapp som heter ungefär "Usertrack options". Gå in där och välj "Search User Track". Något sånt där var det. Men till nästa gång, sök först. -- Kattla Redigerad 23 juni, 2005 av Kattla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 (redigerad) Kopiera, klistra in genvägar i mina dokument/gta san andreas/user tracks. Gå sen in i audio options och välj "scan tracks", sen finns de i radion. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=29075 for dummies. Redigerad 23 juni, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Sök sök sök. Den här frågan har varit uppe många gånger... -- Kattla Ungefär en gång om dagen bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts