Speeder Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 1-5 tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 (redigerad) 1-5 tror jag sluta göra onödiga Pollar!!!!!! är du mr mister eller? ps:ta bort din j#vla bild! den tar ju upp hela forumet Redigerad 4 januari, 2003 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 vad är deta för skit ska jag sitta å räkna buggar när jag kör eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 jag har råkat ut för obegränsade av buggar varje gång man kör vc så råkar man ut för buggar lite då o då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
karlen Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 vad är en bugg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 4 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 när det blir nåt konstigt i spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 vad är en bugg? det är ett systemfel i spelet! nått som vara har kommit och dom har inte kunnat fixa det eller ibland så fixar dom det men inte alltid.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 sluta göra onödiga Pollar!!!!!! är du mr mister eller? ps:ta bort din j#vla bild! den tar ju upp hela forumet Sluta trakka mig! Det var faktiskt längesedan jag höll på med sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts