Chucky_4 Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 (redigerad) Jag letar efter den där modden där man kan styla monstertrucken, traktorn m.m?? (Såg en topic med just en sån bild) Edit: En bild Redigerad 23 juni, 2005 av Chucky_4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 (redigerad) . http://www.gtamods.com/index.php?ModID=440&Act=View Redigerad 23 juni, 2005 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 . http://www.gtamods.com/index.php?ModID=440&Act=View Bra att man kan göra allt den lovar då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Man kan ju det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Måste man börja om från början i spelet efter man installerat trans fender modden?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Inte lustgas till quaden... Men jag vill ha den moden där man kan sätta på andra fälgar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Inte lustgas till quaden... Men jag vill ha den moden där man kan sätta på andra fälgar! Det är ju den? bara köra in på transfeders och köpa nya fälgar...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Men nej, det går inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Går ju inte styla monster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Jag kan inte heller sätta på NOS på hojen :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Denna fix gör så att du kan ta in nästan alla fordon (till och med cyklar och motorcycklar) till Transfender garaget, och köpa NOS , måla dem , köpa hydraulic, och köpa en bilstereo med bas. och Lindström.. du behöver inte bli så jävla tjurig det går inte att ha rätt alltid.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Denna fix gör så att du kan ta in nästan alla fordon (till och med cyklar och motorcycklar) till Transfender garaget, och köpa NOS , måla dem , köpa hydraulic, och köpa en bilstereo med bas. och Lindström.. du behöver inte bli så jävla tjurig det går inte att ha rätt alltid.. Aja, då är det väl något stort fel då.. Går ju inte ens & komma ut därifrån med en mc så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Aja, då är det väl något stort fel då.. Går ju inte ens & komma ut därifrån med en mc så.. .vad ska jag göra åt det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 (redigerad) Ingenting? Om du vill hålla på & bråka så får du ta det via PM. Redigerad 24 juni, 2005 av Lindström Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts