Acer Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Mmmh.. vad händer om man gjort ett fusk te.x ett vapen fusk och sen så sparar man? Min kompis säger att allting raderas för man har sparat med ETT fusk Är det sant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Nej nej inte för mig iaf.. innan jag började köra seriöst så fuskade jag en del.. och det hände inget.. inte på VC eller Gta 3 heller.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Nej, men du kommer att få ett "varningsmeddelande" varje gång du sparar, som säger att du har fuskat. Dock så passa dig med vad för fusk du skriver in, vissa fusk försvinner aldrig. Som t.e.x. alla på gatan "hatar" dig, och du sparar efter det, så kommer de alltid att "hata" dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Acer Skrivet 23 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Finns det nåt fusk så att man klarat tags uppdragen (när man ska spräya över massa klotter) ?? eller dom andra små uppdragen? vill veta !!!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Finns det nåt fusk så att man klarat tags uppdragen (när man ska spräya över massa klotter) ?? eller dom andra små uppdragen? vill veta !!!! :'( Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 (redigerad) Finns det något karta över alla Tags har sökt men inte hittat något.. har 1 tag kvar och har letat i flera timmar.. Kanske inte har sökt tillräckligt :"> Redigerad 23 juni, 2005 av bogart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Finns det något karta över alla Tags har sökt men inte hittat något.. har 1 tag kvar och har letat i flera timmar.. Kanske inte har sökt tillräckligt :"> Kolla klistrade tråden som Kattla gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Kolla klistrade tråden som Kattla gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts