Egget91 Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Vad tycker ni? Själv tycker jag grafiken e sådär ( har det bara på PS2) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Jag har San Andreas på PC, med högsta inställningarna på allt blir der ganska bra. Vote: Rätt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 (redigerad) Den som har röstat"Välldigt bra" vet inte hur grafik ska se ut Vote:Fult!! (Iaf på konsoll) Redigerad 23 juni, 2005 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Kommer ni ihåg vattnet i VC då, tycker grafiken på vattnet ser bra mycket bättre ut i SA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 (redigerad) Sådär, fast det är ju klart bättre grafik till pc än till ps2. Fast stör mig på att deras(inte allas) fingrar sitter ihop i filmerna(cutscenes) Juste, en fråga, varför är det så höga systemkrav? Är det för att det inte finns några laddnings zoner? För det kräver ju mera än andra nya spel som har jätte bra grafik. Redigerad 23 juni, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts