THUG2 Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Hej! Innan jag installerade om Windows hade jag en mycket häftig San Andreas-Stuntfilm. Nu undrar jag om någon vet vad den heter eller var den finns, kanske t.o.m. har den?! *Den var runt 10 minuter lång *De tre städerna hade olika delar i filmen *Filmen hade relativt låg upplösning *I filmen förekom mest sportbilar med nitro men även motorcyklar som ibland grindade/slidade på räcken *Det var korta klipp med mycket häftiga stunts Förstår att denna beskrivning inte hjälper mycket, men jag gör ett försök... Jag skulle vara MYCKET tacksam om någon vet var denna film finns! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Hej! Innan jag installerade om Windows hade jag en mycket häftig San Andreas-Stuntfilm. Nu undrar jag om någon vet vad den heter eller var den finns, kanske t.o.m. har den?! *Den var runt 10 minuter lång *De tre städerna hade olika delar i filmen *Filmen hade relativt låg upplösning *I filmen förekom mest sportbilar med nitro men även motorcyklar som ibland grindade/slidade på räcken *Det var korta klipp med mycket häftiga stunts Förstår att denna beskrivning inte hjälper mycket, men jag gör ett försök... Jag skulle vara MYCKET tacksam om någon vet var denna film finns!!! Vad var det för musik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
THUG2 Skrivet 23 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Vad var det för musik? Kommer tyvärr inte ihåg. Har du någon det skulle kunna vara? I så fall, kan du beskriva den lite? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Hmm, la du upp den med ditt nick THUG2?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
THUG2 Skrivet 23 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 (redigerad) Hmm, la du upp den med ditt nick THUG2?! Nej, jag har inte lagt upp den alls. Jag laddade hem den från något ställe som jag inte kommer ihåg. Redigerad 24 juni, 2005 av THUG2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
THUG2 Skrivet 24 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Är det ingen som har en film som stämmer in på beskrivningen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Är det ingen som har en film som stämmer in på beskrivningen? På topicen om stuntfilmen Nigtht Light stod nåt som du kanske skulle tycka vara intessant, det stod om en lågupplöst stuntfilm.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts