thegtafreak Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Början I halflife 2 det är ett fusk och jag har sett en bild med den i början men hur lyder fusket jag måste ha den (ska förstöra allt i min väg) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Jag vill också veta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Väl uttänkt trådtitel Angående frågan har jag ingen aning, då jag inte ens har HL2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Väl uttänkt trådtitel Angående frågan har jag ingen aning, då jag inte ens har HL2 Din REPLY var ungefär lika meningslös som den här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 M. Du menar kanske den blåa gravity-gun..nen Den får du när du klarar spelet. Eller sista banan åtminstone. cheatplanet.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Detta borde stå i HL2-tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Detta borde stå i HL2-tråden Men den är försvunnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 (redigerad) Men den är försvunnen . http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...8&hl=din mamma Redigerad 23 juni, 2005 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Början I halflife 2 det är ett fusk och jag har sett en bild med den i början men hur lyder fusket jag måste ha den (ska förstöra allt i min väg) Har för mig att en kompis sa att det vara en mod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D-link Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Du går in i egenskaper till genvägen, skriver in "console" efter namnet. Sen när hl2 öppnas och konsollen är uppe skriver du in "physcannon_maxmass 999999" sen är de bara att starta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Du går in i egenskaper till genvägen, skriver in "console" efter namnet. Sen när hl2 öppnas och konsollen är uppe skriver du in "physcannon_maxmass 999999" sen är de bara att starta F*n vad grymt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Du går in i egenskaper till genvägen, skriver in "console" efter namnet. Sen när hl2 öppnas och konsollen är uppe skriver du in "physcannon_maxmass 999999" sen är de bara att starta Det funka inte för mig :'( Nån som kan hjälpa mig ??? Jag kopiera texten o klistra in den i konsollen fast det funka inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts