P1rsson Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 (redigerad) SJÄLVKLART SPOILER VARNING!! Har idag fått spelet på pc och har precis gjort uppdraget "sweetes girl". Men nu undrar jag, det var väl killar från samma gäng som man dödade under det uppdraget? Varför krigar dom mot varandra? OM någon har en hemsida, helst på svenska, där man kan läsa om dom olika gänget skulle det uppskattas. Over and out. Redigerad 23 juni, 2005 av P1rsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 (redigerad) Spoiler kanske? Redigerad 23 juni, 2005 av bogart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Grove Street var förut ett stort gäng, med olika familjer i det. De säger nåt om det när de cyklar ifrån Ballas på 1:a uppdraget efter deras bil sprängts. CJ: I thot this was family terrotiry? Sweet: Yeah, <insertfamilynamehere> territory, we don't role with them no more. Antar att det är dom man skjuter ner där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Japp! OGF består av flera familjer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 23 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 (redigerad) Okej, tack så mycket för svaren! Och ursäkta att jag inte hadde spoiler varning.:"> Men är det ingen som vet om det finns information om gängen på svenska någonstans? Är inte speciellt dålig på engelska men orkar inte läsa så mycket information om dom på engelska. Redigerad 23 juni, 2005 av P1rsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Var inne på nått sånt för ett par dagar sen.. men komemr inte ihåg adressen.. och självklart så skrev jag inte ner den heller Men hittade den iaf genom google Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts