Jump to content

Midsummer tomorrow

pottzork
 Share

Recommended Posts

Ha ha ha @ alla som super här (w00t) . det låter som ni säger "jag ska supa, för först DÅ är jag rått manlig, visst är jag tuff och impar på er nu när jag drar i mig flera liter alkohol och inbillar mig att det är gott fast det smakar som mormors gamla röv?"

det värsta är att ni inte inser att det är farligt (w00t) men ja ja, inte mitt problem när ni ligger på sjukhuset med svåra magsmärtor och måste magpumpas för ni super mer än ni tål för att vara häftig (w00t)

Jag vet att det är farligt och jag tycker faktiskt inte att sprit är ett dugg gott! Jag dricker bara av ett skäl och det är för att bli packad. Jag älskar att vara i ett fylletillstånd, det är enda skälet till varför jag dricker!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 60
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Jag vet att det är farligt och jag tycker faktiskt inte att sprit är ett dugg gott! Jag dricker bara av ett skäl och det är för att bli packad. Jag älskar att vara i ett fylletillstånd, det är enda skälet till varför jag dricker!

Du kanske ska tänka på din hälsa också, det finns mycket faliga ämnen i Etanol eller du kanske dricker träsprit?

Det viktigaste i livet är inte att bli packad, utan det är att ha kul och kul kan man ha utan att bli packad, vad säger dina föräldrar? de kanske inte bryr sig?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du kanske ska tänka på din hälsa också, det finns mycket faliga ämnen i Etanol eller du kanske dricker träsprit?

Det viktigaste i livet är inte att bli packad, utan det är att ha kul och kul kan man ha utan att bli packad, vad säger dina föräldrar? de kanske inte bryr sig?

Jag dricker svensk vodka från systembolaget och JA, det är farligt. men nu så är det inte så att jag dricker en sjuttis varje helg, som max är det kanske två gånger i månaden (blir ju självklart oftare på sommarlovet)..

Mina föräldrar vet faktiskt inget, de skulle lacka satan om de fick reda på något!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det kanske skulle vara bra om de gjorde det.

Om det är för att det är farligt att dricka alkohol så är inte risken så farlig. Njurarna mår sämre osv men du måste minst dricka en sjuttis i veckan isådanafall, troligtvis mer. Jag tror inte att min kropp skadas särskillt mycket av en sjuttis i månaden...

Jag kan också kontrollera mitt supande, jag blir aldrig för full så jag vet vad jag håller på med!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ska... äta tacos. Svenskt å det grövsta.

Dock behöver jag inte alkohol för att fungera socialt, vilket är en lättnad.

Edit: Ha det bra, förresten. Om någon utklädd till Ronald McDonald bjuder på ballonger och sprit ska ni säga nej.

Redigerad av Pico
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe.. Denna (förra) dagen sög totalt fram till 22.30.. Då stack jag ti två tjejer (polare) och hängde me dom.. Träffade den enas föräldrar + vänner och snackade med dom meddans dom söp sig fulla :D

Sen stack vi o badade hoss en annan polare i deras.. eeh.. pool/balja grej (35+ grader i vattnet) Skönt.. då var klockan typ 01.00 och vi satt där tills 03.30 typ..

Stack hem till henne igen och satt vi datorn.. Hemma nu, inte ett dugg trött, och ska antagligen skippa att sova idag :P

Haft skitskojj idag, utan alkohol :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ha ha, garvar så åt de som försöker försvara spriten (nu anklagar jag ingen här). de är så patetiska, de enda de lurar är sig själva, genom att försöka lura i folk att sprit inte är farligt :P

Sprit är skitfarligt, det tvekar jag inte en sekund på. Men fy helvete vad tråkigt jag hade haft igår om jag inte hade druckit..

Nu så är det inte så att jag inte kan ha kul utan alkohol, så mycket dricker jag inte. Igår så vet jag att jag hade haft kul utan alkohol eftersom att alla mina vänner var bortresta så jag söp först med en tjejkompis storasyster som är 8 år äldre än mig och sen med en annan polares storebror som är 4 år äldre än mig..

Hade jag varit med polarna hade jag inte behövt alkoholen..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ha ha, garvar så åt de som försöker försvara spriten (nu anklagar jag ingen här). de är så patetiska, de enda de lurar är sig själva, genom att försöka lura i folk att sprit inte är farligt ;)

Pathetic fool.

Folk gör vad fan dom vill med sina liv och alkohol är ett att världens bästa rus.

Så håll käften, drick din jävla saft och bli hemma runkade till du är 40 för i helvete. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor