pottzork Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Vad ska ni hitta på då? ser inte de roliga i att hoppa runt en stor blommig kuk och sjunga om grodor fast man får ju Cider som alltid är gott. särislt utan alcohol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Ska käka jordgubbar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Äta på resturang. sen på kvällen blir det Brännvinspecial och l lite öl.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Jag ska vara med familjen, och ta det lugnt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Vara med släkten, käka sill, äta gott och dricka läsk. Som alla kanske redan vet så är jag nykterist och dricker ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 (redigerad) JAG VET INTE VAT JAG SKA GÖRA FÖR INGEN HA TALAT OM DET FÖR MIG *helt förtvivlad* Redigerad 23 juni, 2005 av thegtafreak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Europén Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Den där stora kuken som vi dansar runt är Sveriges käraste tradition. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Den där stora kuken som vi dansar runt är Sveriges käraste tradition. Haha... Men det är väl roligare än att inte göra någonting ? Muwhahaha... Precis... ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 (redigerad) Den där stora kuken som vi dansar runt är Sveriges käraste tradition. Käraste? Icke! Ärtsoppa! Sill! Röda ladugårdar! Det är svenkt å det grövsta! Redigerad 23 juni, 2005 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Mhm okej vad ska man hitta på egentligen? finns inga fester, polarna ska bort..slutar väl med attt man sitter hemma och tofflar sig med tjejen inte helt fel de ändå..ganska lamt dock =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Den där stora kuken som vi dansar runt är Sveriges käraste tradition. *Ler och tittar på reklamfilm från tyska IKEA* --- Ska inte göra något speciellt. Kanske...nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 (redigerad) Som alla kanske redan vet så är jag nykterist och dricker ej. Fight for your right. Ska vara en stund med den närmaste familjen, dock inte med alla... splittrat och grejer. Sen på kvällen kanske jag ska ta och sova över hos syrran för hon är inte hemma i sin lägenhet då. Dra dit playstation 2 och dvdfilmer och spela och glo på tv hela dagen/natten. =D Tyvärr fick jag inte ta dit nån brud.. =( Redigerad 23 juni, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Ska till Göteborg och gå på Liseberg. Var där förra Midsommarafton också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Europén Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Käraste? Icke! Ärtsoppa! Sill! Röda ladugårdar! Det är svenkt å det grövsta! Knappast, midsommar och varlborg är gamla traditioner från vikingatiden. Midsommar firas över hela norden. QUOTE (Europén @ Jun 23 2005, 19:35) Den där stora kuken som vi dansar runt är Sveriges käraste tradition. *Ler och tittar på reklamfilm från tyska IKEA* --- Ska inte göra något speciellt. Kanske...nej. Synd för dig, du missar mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Äter och grillar med släkt o vänner först, sen på kvällen kanske man drar ut på stan o tittar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Ska fira med familjen och några andra vi känner och ha det bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Fight for your right. Alltid, hatar grupptryck och har aldrig fallit för grypptryck. Sköt om dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Jag ska till en fest och supa som fan ! så jävla skönt att vara full ! sen ska alla polare hänga med och supa mer ! och sen ...... eller öhm nej.... Ska vara med Familjen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Ska vara med släkt!! Och kolla på när dom blira fulla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Gillar inte midsommar, men visst: det är alltid kul med festligheter! Jag ska äta gott med familjen, sen lite senare vara med folk... Nej, inge alkohol. Dricker inte före jag är arton (och inte ens då i suparsyfte). Kul att dansa runt en penis som befruktar marken är någonting vi alla ska göra, men att svära i en låt som ska visas på TV går verkligen inte för sig... Tihi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts