Jump to content

Sista uppdraget...

Share

Tycker du sista uppdraget är/var svårt?  

89 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Det laggade som satan på vägen ut, men det var inte så svårt ändå... Bara att det brann överallt och mitt graff är fan skit på att rendera eld och rök :) Klarade mig väl med en minuts marginal eller nåt sånt.. Sen brandbilsjakten var ju pissenkel, det är ju bara att köra i takt med en 90-årig blind kärring i trafiken så klarar man ju det galant!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 49
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

[Vote: Nej gangska lätt faktiskt men första gången så fattade jag inte att det gick på tid ^_^ men andra gången så gick det som en dans på rosor både pangandet och jagandet. ;) var gangska kul att klara det men efter det........... Då står man där i ganton :'( .....................Och vad gör man då??? ;) ................ Döda den där gammla Luffaren kanshe ;P och den där horan ;) och den och den oem sen e man helt ensam förutom en eventuell snut och...........vad gör DU då?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 3 weeks later...