jeppan Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Det laggade som satan på vägen ut, men det var inte så svårt ändå... Bara att det brann överallt och mitt graff är fan skit på att rendera eld och rök Klarade mig väl med en minuts marginal eller nåt sånt.. Sen brandbilsjakten var ju pissenkel, det är ju bara att köra i takt med en 90-årig blind kärring i trafiken så klarar man ju det galant! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Jag klarade det på första försöket. skit stolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Svårt var det väl inte, men inte helt lätt heller. Var lagom svårighetsgrad på det uppdraget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 (redigerad) Sådär. Fick försöka ett par gånger. Men det var bara biljakten i slutet som var svår. Edit: Varför finns det inget mitt i mellan på svarsalternativen? Redigerad 11 juli, 2005 av Bjorneman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tha Orpanitsh Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 [Vote: Nej gangska lätt faktiskt men första gången så fattade jag inte att det gick på tid men andra gången så gick det som en dans på rosor både pangandet och jagandet. var gangska kul att klara det men efter det........... Då står man där i ganton :'( .....................Och vad gör man då??? ................ Döda den där gammla Luffaren kanshe och den där horan och den och den oem sen e man helt ensam förutom en eventuell snut och...........vad gör DU då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 .har bara sista uppdraget kvar nu :'( fan oxå... hoppas det kommer ett nytt gta snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 .har bara sista uppdraget kvar nu :'( fan oxå... hoppas det kommer ett nytt gta snart Du kommer inte ostraffat ur San Andreas om du inte klarat sista uppdraget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Va väll ganska svårt.. fast ja klara på första försöket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guth Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Klarade det på första försöket men hade en jävla tur, kom ut ur huset i sista sekund och hade fan inte mycket liv kvar heller, sen var biljakten rena barnleken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 (redigerad) Har inte kört det en.. Redigerad 28 juli, 2005 av Toki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts