PluOntS Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Vote: Nej Klarade det på första försöket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Vote: Nej Klarade det på första försöket Jag med... Men jag köpte massa vapen innan..... (varför vet jag inte... ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 ARRRGHH, Varför spoilervarnade ni inte den här topicen? >.< >.< >.< Just kiddin'. xP. jag testade klara det igen, sparade just innan det uppdraget, ganska roligt faktist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Nej. L00sad3 på mitt första försök, sen så gick det jättelätt på andra. Iaf bra att man börjar om när man dödat big smoke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nick Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 OM man dör förlorar man väl alla vapen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 OM man dör förlorar man väl alla vapen? Inte om man har hon den där sjuksköterskan i San Fierro (Katie??) som flickvän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nick Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Inte om man har hon den där sjuksköterskan i San Fierro (Katie??) som flickvän Oj då, hur många % på henne behöver man så att man inte förlorar vapen om man dör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Oj då, hur många % på henne behöver man så att man inte förlorar vapen om man dör? Bara att du har henne som flickvän räcker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nick Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Bara att du har henne som flickvän räcker. Fan va bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Fan va bra Samma sak med Polis tjejen i The Desert, barbera tror jag hon heter, har du henne som flickvän så behåller du vapnen efter att du har blivit Busted. Det betyder att du kan göra nästan vad som helst utan att vara orolig att förlora vapnen!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Samma sak med Polis tjejen i The Desert, barbera tror jag hon heter, har du henne som flickvän så behåller du vapnen efter att du har blivit Busted. Det betyder att du kan göra nästan vad som helst utan att vara orolig att förlora vapnen!! Om man dödar henne då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nick Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Samma sak med Polis tjejen i The Desert, barbera tror jag hon heter, har du henne som flickvän så behåller du vapnen efter att du har blivit Busted. Det betyder att du kan göra nästan vad som helst utan att vara orolig att förlora vapnen!! Gött de, var hittar man Barbera? Tyvärr dumpar ju tjejerna en tillslut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Gött de, var hittar man Barbera? Tyvärr dumpar ju tjejerna en tillslut Dejta dom en eller två gånger då! Sicka en karta över norra San Andreas ska jag rita dit var barbera är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nick Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Första kartan ja hittade, men den duger tycker jag. Vad gör et att alla items är med på kartan? Http://www.gravimetricstudios.com/games/gtasanandreas/gtasa-weapon-map.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 (redigerad) Här är kartan, jag skrev lite info på den också! Jag förminskade den, annars så skulle den blivit förstor. Edit: Skrev lite fel på Polisstationen Redigerad 24 juni, 2005 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Om man dödar henne då ? Vet inte vad som hände, har inte dödat någon flickvän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nick Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Tack för kartan Sniper!!! Ska leta senare, men jag tror att jag ska försöka få sjukhustjejen först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 VOte: JA jag tycker personligen "end of the line" var SJUKLIGT svårt. laggade som stryk, var inte fireresistant och skakade av rädslan att dö och börja om! jag bokstavligt talat skakade.. och musen fick fuktskador av min handsvett ^^ men ett roligt uppdrag endå. fastän man sprang runt me 10fps. BTW: Varför i hela fridens dagar ska man dejta flickvänner för att inte förlora vapen? Jag blev inte busted en enda gång i hela spelet däremot blev man wasted några gånger.. max 10 tror jag.. men fick mission failed HELA tiden iaf för att man klantar sig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Tack för kartan Sniper!!! Ska leta senare, men jag tror att jag ska försöka få sjukhustjejen först Eftersom att ni talar om flickvännerna, skulle jag rekomendera er att använda sökfunktionerna, men idag är jag snäll och fixar en länk till en väldigt bra topic och sammanfattning av Godfather, Tack Godfather. Here it is Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Inte alls speciellt svårt tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts