VickeX Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Nå?` Själv tycker jag det är svinsvårt. Eller. Ja. Det är tiden i slutet som är svår. Dör alltid när man är vid gallret precis vid ingången. För då tar tiden slut :'( Så... Vote: Ja (Endast tiden som är svår. Tycker jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Lagom.. Vote: Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Föresten ni som klarat det. Eller ni som kanske till och med klarat det flera gånger. Har ni något tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Nej, det var inte svårt. Dock lite långt bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Föresten ni som klarat det. Eller ni som kanske till och med klarat det flera gånger. Har ni något tips? Dö inte. Bli gärna fireproof innan genom att klara firefighter på level 12, då kan ni ignorera elden och springa rakt igenom den och koncentrera er på fienden bara. Finns inte så mycket att tipsa om annars, ta ut de fiender du ser från den platsen du står på, släck elden framför dig, avancera, skjut de du kan se, släck eld osv. Det finns inget direkt tips. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Är inte där än, orkar aldrig hålla på ta över en massa territorium för att kunna spela det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Dö inte. Bli gärna fireproof innan genom att klara firefighter på level 12, då kan ni ignorera elden och springa rakt igenom den och koncentrera er på fienden bara. Men firefighter e omöjligt på xbox och sen så gör jag exakt som du sa. Buhu :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Men firefighter e omöjligt på xbox och sen så gör jag exakt som du sa. Buhu :'( Kör firefighter i Angelpine, där är det jättelätt, använd M4 som vapen (träna först upp dig till Hitman). VOTE: Ja (det var medelsvårt, med timern på slutet, släcka eldar, skjuta, etc.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Har inte haft några svårigheter med att klara det uppdraget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
johle Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 I början dog jag hela tiden. Sen när jag väl klarade det så hade jag över två minuter kvar på tiden. Men det är ju en biljakt också. Misslyckades första gången för jag hann inte köra ikapp bilen och rädda CJs bror från att ramla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Jo, det var svårt, klarade efter sisådär 7 försök, det var innan kag kom på att man inte behövde göra om allt när man dog.(alltså *spoiler* orkar itne göra färg, så läs bara inte . när man har dödat bs, så får man ju börja om där om man dör när man ska ut.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Jättelätt! klarade på första försöket! *Proud* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Spelade det idag, klarade hela ända fram tills Tennpenny krockar med lastbilenoch då kommer en videosekvens, precis när den skulle komma så blev svart ruta :'( Allt stannade. Inte så värst farligt, körde med fusk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Klarade det på andra försöket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jappiz Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Naah, tyckte det var ganska enkelt.. iaf när man var imun mot eld så var det inga större problem med att släcka eld n shit like that. så mitt tips är: klara brandbils uppdragen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Naah, tyckte det var ganska enkelt.. iaf när man var imun mot eld så var det inga större problem med att släcka eld n shit like that. så mitt tips är: klara brandbils uppdragen Fast jag var inte imun mot eld... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Ganska lätt, inte imun mot elden. Mitt tips är, Skjut xP.. och som Cortez sa, dö inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Inte särskilt märkvärdigt svårt tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Inte nästa inlägg men det efter det blir första på nästa sida För det vet jag Jag klarade det på 3 försöket nu. Det enda svåra var tiden. Dom två första gångerna. Nu på tredje så klarade jag det med 1:39 kvar. Brandbil's jakten var ju jättelätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Vote: Nej Jag misslyckades på första försöket, och sen brydde jag mig inte om det uppdraget på ca en månad, för jag trodde att jag var tvungen att göra om HELA uppdraget. Sen när jag provade igen, så klarade jag det efter ca 2 försök till (Brandbilsjakten alltså) "Tennpenny, you mothafucking piece of shit!! I aint let you go away with all what you done!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts