Jump to content

Sista uppdraget...

Share

Tycker du sista uppdraget är/var svårt?  

89 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 49
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Föresten ni som klarat det.

Eller ni som kanske till och med klarat det flera gånger.

Har ni något tips?

;P

Dö inte. :unsure:

Bli gärna fireproof innan genom att klara firefighter på level 12, då kan ni ignorera elden och springa rakt igenom den och koncentrera er på fienden bara. Finns inte så mycket att tipsa om annars, ta ut de fiender du ser från den platsen du står på, släck elden framför dig, avancera, skjut de du kan se, släck eld osv. Det finns inget direkt tips.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men firefighter e omöjligt på xbox och sen så gör jag exakt som du sa. Buhu :'(

Kör firefighter i Angelpine, där är det jättelätt, använd M4 som vapen (träna först upp dig till Hitman).

VOTE: Ja (det var medelsvårt, med timern på slutet, släcka eldar, skjuta, etc.) :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, det var svårt, klarade efter sisådär 7 försök, det var innan kag kom på att man inte behövde göra om allt när man dog.(alltså *spoiler* orkar itne göra färg, så läs bara inte :unsure: . när man har dödat bs, så får man ju börja om där om man dör när man ska ut.)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vote: Nej

Jag misslyckades på första försöket, och sen brydde jag mig inte om det uppdraget på ca en månad, för jag trodde att jag var tvungen att göra om HELA uppdraget. Sen när jag provade igen, så klarade jag det efter ca 2 försök till (w00t) (Brandbilsjakten alltså)

"Tennpenny, you mothafucking piece of shit!! I aint let you go away with all what you done!"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor