pottzork Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Vette fan hur det stavas. men jag letar efter en film med rowan atikson (Mr. Bean) som huvudperson, tror jag såg den på nyårsafton för 3 år sedan eller så. det hanlar dom denna Rowan som ska lura sina kompisar att han gjort en tidsmaskin. Å så säger alla hans kompisar en sak som han ska hämta från någonstans i tiden. sen lite blabla Sen har han verkligen lyckats bygga en riktigt tidsmaskin, så åker han runt i tiden å förstör det mesta, (Dödar napoleon, har typ sönder något av Shakespears stora manus, dödar Peter Pan. sen när han kommer tillbaka är hela världen förändrad. så han åker tillbaka i tiden igen och fixar allt.. någon som vet vilken film jag pratar om? vore oerhört tacksam över svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 (redigerad) Han heter Rowan Atkinson, och filmen du söker är "Black Adder: Back and Forth" Edit: Dödar Robin Hood, inte Peter Pan. Har du inte sett Svarte Orm förrut unge? Redigerad 23 juni, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Haha, den är så djävulskt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 23 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Edit: Dödar Robin Hood, inte Peter Pan. Har du inte sett Svarte Orm förrut unge? Åååhååhåhhååhhåhåh TACK och självklart har jag sett Svarte orm serien, den brukade ju gå på 5:an förrut. nu är den slut :'( eller den har vart det förjävla länge. grymt skön. peter pan, robbin hood. samma sak. båda är gröna. kom å tänka på att peter pan var en liten skit med vingar. haha tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Åååhååhåhhååhhåhåh TACK och självklart har jag sett Svarte orm serien, den brukade ju gå på 5:an förrut. nu är den slut :'( eller den har vart det förjävla länge. grymt skön. peter pan, robbin hood. samma sak. båda är gröna. kom å tänka på att peter pan var en liten skit med vingar. haha tack Vingar? Säg att du driver.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts