Henkibojj Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Annars så skiter man i att göra en massa onödiga saker och bara går på känsla. Jag fick 100% på första försöket Förbannad tur kallar jag det. En annan gång klarade jag det på andra försöket, tror jag, men första? Bara tur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Förbannad tur kallar jag det. En annan gång klarade jag det på andra försöket, tror jag, men första? Bara tur. Jag har gjort det flera gånger Men jag lirar på ps2, kanske är enklare där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Jag har gjort det flera gånger Men jag lirar på ps2, kanske är enklare där? Det kan jag tänka mig, för det blir rätt enkelt när jag kör med joypad inkopplad. Måste vara vinklarna på kameran som gör det, och att det är steglös styrning på benen i fallskärmshoppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts