Sniper Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Äh, jag åkte förbi bilarna i en jävla fart och pepprade med raketer, vände till bilarna gjorde samma.. sedan ska man ha tungan rätt i mun och landa i ringen för 100%. Tror man måste klara det innan 1:15? klarade det på typ 1:12 eller nåt.. Det är 1:20 som är tiden! För att få 100% på Final Position måste du ha helikopter "huvudet" i mitten, inte "svansen"!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Kan nån hjälpa mig eller`?... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Kan nån hjälpa mig eller`?... Skicka ett mail tilll mig med sparfilen + vad jag ska göra, så fixar jag det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Jag kommer vara borta i fem dagar, vilket betydeer att jag inte kan hjälpa någon då!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nick Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 (redigerad) Det är 1:20 som är tiden! För att få 100% på Final Position måste du ha helikopter "huvudet" i mitten, inte "svansen"!! Okej, men lite fel har du. Jag åkte rätt ner i den röda ringen men så förflyttade sig helikoptern framåt (när jag tyckte att jag redan landat), när den stannade var bara svansen i ringen, men jag fick 100% ändå! Redigerad 26 juni, 2005 av Nick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tuck Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 (redigerad) Någon som känner för att hjälpa mig, vill helst ha guld på allting , har 99% på den första och 100% på den andra men sen har jag inte klarat mer EDIT:nu har jag klarat guld på dom 6 första men den när man ska skjuta sönder bilar med en helikopter e ju omöjlig, någon trevlig person får gjärna klara guld på bilskolan också, har guld på alla utom 2 st därGTASAsf6.b Redigerad 6 juli, 2005 av tuck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Hej kan någon hjälpa mig och klara av "Destroy targets"? det är fasn mig omöjligt... snälla snälla snälla och utterligare snälla....GTASAsf1.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cesar Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 (redigerad) Jag har precis återupptagit mitt gta-spelande efter ca ett års avbrott har problem med circle airstrip and land, som så många andra kan nån hjälpa mig kanske? Edit: har klarat fram till då man ska skjuta bilar med helikopter. Det är svårt hjälp mig Redigerad 14 januari, 2007 av Cesar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Flygskolan är inte svår, men att få guld på allt är svårt... Själv så har man ju guld i alla skolor utan cheat, *Stolt* Cheer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Byt till cockpit-vy när du ska skjuta lastbilar, byt till extern kamera när du ska skjuta de åkande bilarna. Eller så kan du ladda upp sparfilen här eller nån annanstans så fixar jag alla guld åt dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cesar Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Henkibojj kan inte ladda upp är :S får meddelandet "Upload failed. You are not permitted to upload a file with that file extension." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Henkibojj kan inte ladda upp är :S får meddelandet "Upload failed. You are not permitted to upload a file with that file extension." Ta och zippa den i winzip/winrar, eller gör såhär om du har XP och inte har winzip/winrar: Högerklicka på GTASASF?.b och ta "skicka till -> komprimerad mapp". Sen laddar du upp den filen som just skapats. Den borde heta GTASASF?.zip. ? = en siffra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cesar Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 (redigerad) Zippade den i winrar, laddade upp, samma fel :S EDIT: NU GICK DET EDIT2: när kan det vara klart typ? GTASAsf1.zip Redigerad 14 januari, 2007 av Cesar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Zippade den i winrar, laddade upp, samma fel :S EDIT: NU GICK DET EDIT2: när kan det vara klart typ? Imorrn lunch, nu ska jag se film. Fritt fram, Kebab!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cesar Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Imorrn lunch, nu ska jag se film. Fritt fram, Kebab!! det är imorrn lunch nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 (redigerad) Ah, jäklar. Det glömde jag. Okej, sätter igång nu. EDIT: Ok, färdig. Clearing time: 24 minuter. Det tog extra lång tid på "Parachute onto target", för mina siffror och mått jag alltid följt stämde inte alls. Då kom jag på att CJs kropp påverkar resultatet jättemycket! Min CJ är full-muscle, och tredjedels-fat. Din var jättetanig och jag fick inte alls samma resultat. Jag brukar köra med att trycka omkring 21-strecket, precis så han fäller ut fallskärmen direkt efter att man kommit ut ur molnen. Det funkade inte alls eftersom jag hela tiden kom för långt fram. Då testade jag att trycka jättesent, vid 26 eller nåt. Då funkade det perfekt. Men gör resten själv också, även om du inte behöver skaffa guld på dem. Du lär dig bäst själv. Tips till andra: När ni ska göra parachute onto target, välj mittenvinkeln. Gå sen in i menyn och välj controller: Joypad. Era keyboardknappar kommer fortfarande funka, men inte musen. Det som är bra med detta är att om du gör så här, kommer kameran centreras bakom CJ på ett väldigt praktiskt sätt, eftersom tygbiten är ett sikte. Kolla bilderna - på den till vänster kommer han landa där det gröna siktet visar. På den till höger kommer man landa perfekt, eftersom siktet är precis i mitten. Tänk på det! GTASAsf1.zip Redigerad 15 januari, 2007 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cesar Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 (redigerad) Ah, jäklar. Det glömde jag. Okej, sätter igång nu. danke EDIT: Tack så hemskt mkt Redigerad 15 januari, 2007 av Cesar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 *Bump* (Ifall du inte visste att det var klart...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cesar Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Editerade min förra post Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Ah, jäklar. Det glömde jag. Okej, sätter igång nu. Annars så skiter man i att göra en massa onödiga saker och bara går på känsla. Jag fick 100% på första försöket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts