Jump to content

Hjälp med "Learning to fly"

Share

Recommended Posts

Äh, jag åkte förbi bilarna i en jävla fart och pepprade med raketer, vände till bilarna gjorde samma.. sedan ska man ha tungan rätt i mun och landa i ringen för 100%.

Tror man måste klara det innan 1:15? klarade det på typ 1:12 eller nåt..

Det är 1:20 som är tiden!

För att få 100% på Final Position måste du ha helikopter "huvudet" i mitten, inte "svansen"!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 62
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det är 1:20 som är tiden!

För att få 100% på Final Position måste du ha helikopter "huvudet" i mitten, inte "svansen"!!

Okej, men lite fel har du.

Jag åkte rätt ner i den röda ringen men så förflyttade sig helikoptern framåt (när jag tyckte att jag redan landat), när den stannade var bara svansen i ringen, men jag fick 100% ändå! :wacko:

Redigerad av Nick
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...

Någon som känner för att hjälpa mig, vill helst ha guld på allting , har 99% på den första och 100% på den andra men sen har jag inte klarat mer

EDIT:nu har jag klarat guld på dom 6 första men den när man ska skjuta sönder bilar med en helikopter e ju omöjlig, någon trevlig person får gjärna klara guld på bilskolan också, har guld på alla utom 2 st där

GTASAsf6.b

Redigerad av tuck
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 4 weeks later...
  • 1 year later...

Jag har precis återupptagit mitt gta-spelande efter ca ett års avbrott :teehee: har problem med circle airstrip and land, som så många andra ^_^ kan nån hjälpa mig kanske? ;)

Edit: har klarat fram till då man ska skjuta bilar med helikopter. Det är svårt ;) hjälp mig

Redigerad av Cesar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Henkibojj :ermm:

kan inte ladda upp är :S får meddelandet "Upload failed. You are not permitted to upload a file with that file extension."

Ta och zippa den i winzip/winrar, eller gör såhär om du har XP och inte har winzip/winrar:

Högerklicka på GTASASF?.b och ta "skicka till -> komprimerad mapp". Sen laddar du upp den filen som just skapats. Den borde heta GTASASF?.zip.

? = en siffra. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ah, jäklar. Det glömde jag. Okej, sätter igång nu.

EDIT: Ok, färdig. Clearing time: 24 minuter. Det tog extra lång tid på "Parachute onto target", för mina siffror och mått jag alltid följt stämde inte alls. Då kom jag på att CJs kropp påverkar resultatet jättemycket! :mellow: Min CJ är full-muscle, och tredjedels-fat. Din var jättetanig och jag fick inte alls samma resultat. Jag brukar köra med att trycka omkring 21-strecket, precis så han fäller ut fallskärmen direkt efter att man kommit ut ur molnen. Det funkade inte alls eftersom jag hela tiden kom för långt fram. Då testade jag att trycka jättesent, vid 26 eller nåt. Då funkade det perfekt. Men gör resten själv också, även om du inte behöver skaffa guld på dem. Du lär dig bäst själv. :teehee:

Tips till andra: När ni ska göra parachute onto target, välj mittenvinkeln. Gå sen in i menyn och välj controller: Joypad. Era keyboardknappar kommer fortfarande funka, men inte musen. Det som är bra med detta är att om du gör så här, kommer kameran centreras bakom CJ på ett väldigt praktiskt sätt, eftersom tygbiten är ett sikte. Kolla bilderna - på den till vänster kommer han landa där det gröna siktet visar. På den till höger kommer man landa perfekt, eftersom siktet är precis i mitten. Tänk på det! :lol:

post-4777-1168877726_thumb.jpg

GTASAsf1.zip

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor