Crille_ Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Snälla kan någon hjälpa mig med? Jag är på flygskolan.GTASAsf1.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Men sluta dubbel\trippelposta! Använd edit istället.. Det handlade om 3 olika saker.. men sorry om det störde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Klarade GULD på allt tidigare idag, vill du ha min sparfil så säg till, vi verkar kommit lika lågnt och jag har inte fuskat =P Jävla gött med Huntern. Vilka har kommit lika långt? Jag har ca: 85 %, guld på flyg, båt, motorcykel skola, klarat storyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nick Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Vilka har kommit lika långt? Jag har ca: 85 %, guld på flyg, båt, motorcykel skola, klarat storyn. Den som startade tråden ville att någon skulle klara flygskolan, och eftersom jag precis klarat guld på allt och vi är så samma uppdrag så kanske denne person vill ha min sparfil...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Den som startade tråden ville att någon skulle klara flygskolan, och eftersom jag precis klarat guld på allt och vi är så samma uppdrag så kanske denne person vill ha min sparfil...? OK, men jag klarade det åt honom under dagen, men han kanske vill ha en sparfil utan fusk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nick Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 OK, men jag klarade det åt honom under dagen, men han kanske vill ha en sparfil utan fusk Det var det jag menade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Det handlade om 3 olika saker.. men sorry om det störde. Spelar ingen roll om det handlar om olika saker.. Förresten handlade det om ungefär samma sak.. Det t.ex bara att skriva: @Sniper: Blablabla @Keso: Blablabla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Spelar ingen roll om det handlar om olika saker.. Förresten handlade det om ungefär samma sak.. Det t.ex bara att skriva: @Sniper: Blablabla @Keso: Blablabla Eller: @Ace: Blablablablablabla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 (redigerad) Eller: @Ace: Blablablablablabla. Precis.. Men jag tar ett till exempel för att du ska förstå @Sniper: Din signatur är för stor, antar att du inte bryr dig om vad jag säger, så läs reglerna Min sista offtopic-post i denna topicen.. Redigerad 24 juni, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Kan du hjälpa mig också du behöver bara göra Circle Airstrip och Circle and Land sen behöver du inte göra mer eller ska inte göra mer! Du har Guld på dom tre första, silver på Circle Airstrip and land. Jag gjorde bara dom, sen är det bara Helikopter, stuntplan och Fallskärms hoppning kvar. GTASAsf3.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nick Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Du har Guld på dom tre första, silver på Circle Airstrip and land. Jag gjorde bara dom, sen är det bara Helikopter, stuntplan och Fallskärms hoppning kvar. Helikopter lektionen "Destory Targets" är den svåraste att få guld på... Satt ett tag och höll på med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 (redigerad) Jag har fixat en sparfil. Minns inte vems, hade kommit till Helikopter delen. Brons på allt innan. Förutom den första. Hade Cowboy hatt, gröna byxor, ingen tröja. Men nu har du Silver på allt och guld på några. OM NÅGON MER BEHÖVER HJÄLP MED FLYGSKOLAN, SKICKA ETT MEDELANDE!!! GTASAsf3.b Redigerad 25 juni, 2005 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Jag har fixat en sparfil. Minns inte vems, hade kommit till Helikopter delen. Brons på allt innan. Förutom den första. Hade Cowboy hatt, gröna byxor, ingen tröja. Men nu har du Silver på allt och guld på några. OM NÅGON MER BEHÖVER HJÄLP MED FLYGSKOLAN, SKICKA ETT MEDELANDE!!! Kan du hjälpa mig med flygskolan oxå? är där man ska skjuta lastbilar... GTASAsf1.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kinget Skrivet 25 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 JAG HAR FIXAT DIN SPARFIL NU!!! Det ligger på slot 3 och inte 1 som jag fick den på (det gör ingen skillnad). Du har silver på allt, guld på några, jag har låst upp: Rustler Stuntplane Så fort du går ut får du ett samtal från Woozie som säger att du ska komme till hans (uppdrag/byggnad) i Las Venturas. Jag skrev inte vart för dom flesta här har inte kommit så långt. Som jag sa ovan, Flygskolan är avklarad, du har silver på allt!! //Sniper Du är kung Siktar på att klara resten av spelet idag! Måste bli av med bakfyllan på nåt vis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Emil Killerman Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 (redigerad) Hade vart hur snällt som helst fall du kunnde klara skiten åt mig, har kommit till helikopter saken när man skall spränga 3 lastbilar och 2 bilar. EDIT: Klarade det Redigerad 25 juni, 2005 av Emil Killerman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 De svåraste är ju Circle Grejerna de andra är lätta som fan! Man ska inte använda missiler på Destroy Targets, bara GUN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nick Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 De svåraste är ju Circle Grejerna de andra är lätta som fan! Man ska inte använda missiler på Destroy Targets, bara GUN! Håller inte mde dig! På Destroy Targets så använde ja mest missiler och matade på med dem... Circle uppdragen var inte såå svåra, när man väl klarade dem så blev det guld.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Håller inte mde dig! På Destroy Targets så använde ja mest missiler och matade på med dem... Men det är ändå lättare med gun på det "uppdraget". Skjut hela tiden, rikta nosen mot målet, flyg på låg höjt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nick Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Men det är ändå lättare med gun på det "uppdraget". Skjut hela tiden, rikta nosen mot målet, flyg på låg höjt. Äh, jag åkte förbi bilarna i en jävla fart och pepprade med raketer, vände till bilarna gjorde samma.. sedan ska man ha tungan rätt i mun och landa i ringen för 100%. Tror man måste klara det innan 1:15? klarade det på typ 1:12 eller nåt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Äh, jag åkte förbi bilarna i en jävla fart och pepprade med raketer, vände till bilarna gjorde samma.. sedan ska man ha tungan rätt i mun och landa i ringen för 100%. Tror man måste klara det innan 1:15? klarade det på typ 1:12 eller nåt.. Jag klara 1.05 as lätt! Sniper@ tack för du klara Circle grejerna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts