leftbehind Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 (redigerad) Kolla, varför blir det såhär? Edit: Har även testat att använda modden utan hastighets modden. Redigerad 23 juni, 2005 av leftbehind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Det är för mörkt så jag kan inte se (det sitter ett fönster precis jämte mig ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Det är för mörkt så jag kan inte se (det sitter ett fönster precis jämte mig ) Intresant*Antecknar* Om du inte har något bar att skriva, skriv inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 23 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Eller hur. Vafan, kan ingen svara, är desperat av Nos på hojen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Snälla, var inte så otrevliga mot varandra. Det leder bara till onödiga disskusioner. Glatt humör nu, midsommar imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa midsommar = glatt humör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Är det den modden som gör att det kommer nya saker på transfender och att dom flesta bilar går att modda där? (Typ spoilers och fälgar från wheel arc angels) isånna fall har jag ingen aning om varför, jag ahr den och det funkar utmärkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bjolhead Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Blir så för mig med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Jag kommer in med hojen och allt men det finns inte så att jag kan sätta dit NOS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Går det modda motorcyklar? (Okunnig) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 23 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Jag kommer in med hojen och allt men det finns inte så att jag kan sätta dit NOS Kanske inte va nos, minns ej, men kort sagt: Det blir som på bilden när ja moddat klart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 För mig blir det lika men bara om jag sätter dit hydralik, NOS kan jag inte sätta dit överhuvudtaget. Men när jag ramlar ner så kommer jag upp igen efter ett tag med motorcykeln, men hydraliken fungerar inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Det blir bara så med motorcyklar tror jag... varje gång jag har moddat en så blir det så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Kolla, varför blir det såhär? Edit: Har även testat att använda modden utan hastighets modden. Kanske lite offtopic, men hur fick du Speedometern att funka?? Den funkar inte för mig, jag har den i samma mapp som gtasa.exe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts