Weener Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Vote : Ja Köpt till PS2, illegalt till PC. Har alla GTA spel köpta annars. Utom VC till PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jackassrules Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Lagligt a'la webhallen såklart! va annars? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tsbusa Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Jeg kjøpte 2 versjoner til PS2 da det kom ut. Og har lastet ned en ulovlig versjon til PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 (redigerad) Jag köpte mitt till ps2 Har överlag inte världens högsta moral, men att ladda ner spel speciellt till PS2 känns så feeel! Redigerad 23 juni, 2005 av vice24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 .vote: Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders_142 Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 (redigerad) *offtopic*vad tar spelet i gig? är det 3.94 eller nått ? vet inte om jag får plats på min data *offtopic* ONtopic har köpt till till ps2 och funderar om jag ska köpa till data också.. kanske ska tanka spelet och kolla om d funkar och sen köpa det om det går... annars skita i det, tyvär... Redigerad 23 juni, 2005 av anders_142 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Vote: Ja, laddade ner till datorn. Men jag köpte det till PS2 så Rockstar får nöja sig med dom pengarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grisen Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Köpte mitt. dock så brukar jag ladda ner spel från internet. men det här var ett undantagsfall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Nopp! Dem som laddar ner GTA spelen är inte ett riktigt fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Nopp! Dem som laddar ner GTA spelen är inte ett riktigt fan! Måste inte vara så, man kaske gillar GTA men inte har tillräckligt med pengar att lägga på det, det kostar ju 400 kr i affären Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts