Karatemorfar Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Precis som frågan lyder. Man måste väl få göra en poll om det här va? Det räknas som warez, det gör det säkert, men hoppas inte det gör något ändå. Det är ju alltid kul att veta vilka som köper det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Jag har köppt mitt, det går inte att tanka till PS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bjolhead Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 (redigerad) Jag har köppt mitt, det går inte att tanka till PS2. Tyvärr går det. Köpt till ps2 och illegalt skaffat till pc, så jag stödjer ju utvecklarna. Redigerad 23 juni, 2005 av bjolhead Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SIlver Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Jag har köppt mitt, det går inte att tanka till PS2. Klart det gör, finns massa spel till både PS2 och Xbox att ladda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MuKe Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Laddat hem det till båda Xbox och Pc. Köper aldrig spel som man inte lirar online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Laddat hem det till båda Xbox och Pc. Köper aldrig spel som man inte lirar online. .w0rd, finns ingen mening med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
V-Master Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Jag köpte mitt till ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 (redigerad) Har köpt det till pc. Fast har en nerladdad till ps2, fast en köpt också, alltså 2st till ps2, en nerladdad o en som är köpt blir väl vote ja då? Eftersom att jag äger en nerladdad version, hm, ska nog slänga den, eftersom jag redan har ett orginal. *slänger* Så, nu, vote nej! Redigerad 23 juni, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Köpte mitt fullt lagligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 (redigerad) Köpte mitt fullt lagligt gijgjgrjrwjwijwiwowgorw Redigerad 23 juni, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 En legal och en illegal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
edgarn Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Nep Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 En legal och en illegal. Samma här.. kunde inte vänta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 (redigerad) Vote: Nej Redigerad 23 juni, 2005 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Null Vote. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Nej, det har jag inte... Btw, vilka resultat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Är man ett GTA fan så köper man spelet. Jag är ett GTA fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Helt sjukt.. nästan hälften har laddat ner det Självklart stödjer med R* genom att köpa det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Köpte det till ps2 och låna det av en polare till pc som hade köpt det. jiipie fullt laglig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Vote: ja Köpt en laglig version (+ps2, 2 kontroller och ett minneskort) till ps2 av en polare och fått ett brännt till pc av samma person. så det blir väll 50% laglig då, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts