Hades Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Jag leatr och letar efter mina saves i mina documents men där är de ej var är de? Somsagt drog jag hem en save från sidan var ska den läggas och hur laddas den? Kom igen var lite snälla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Du behöver inte göra 2 topiar barra för detta..SÖK... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hades Skrivet 23 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Hittar inget var är de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 I "Mina dokument\Gta san andreas user files" men som sagt Sök! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Och var det nödvändigt att skapa en ny tråd efter mindre än tio minuter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hades Skrivet 23 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Nej kanske inte förlåt, eftersom ingen verkar vilja hjälpa mig i mitt förkrympligade tillstånd undrar jag om det finns en 100% save fil att dra hem och var extraheras den? till user files va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Ja ditt nöt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts