Jump to content

Bruten arm

Share

Recommended Posts

Jag har ett litet problem jag har brutit min höger hand (jag ramlade ner för trappen) Min fråga är om någon skulle kunna spela fram till uppdraget "green goo"

flygskolan går inte att klara med en hand! Om någon skulle kunna instruera hur jag laddar ner filen och var den stoppas skulle jag vara väldigt tacksam..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har ett litet problem jag har brutit min höger hand (jag ramlade ner för trappen) Min fråga är om någon skulle kunna spela fram till uppdraget "green goo"

flygskolan går inte att klara med en hand! Om någon skulle kunna instruera hur jag laddar ner filen och var den stoppas skulle jag vara väldigt tacksam..

Hur hade du tänkt att du skulle klara resten av uppdragen med en hand ^_^

En för att styra och en för att skjuta måste du ju ha.

Se det som en utmaning och fixa flygskolan, eller gå ut i solen och fixa en läcker solbränna ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Det skulle vara en stor hjälp, flygskolan är ju allt som oftast 2 hand missions.

Så snälla någon hjälp moi den där skolan är som en vagel i ögat innan den klaras!

Sedan har jag aldrig gillat solen. Det jobbiga är att högerhanden bröts, jag är högerhänt. Finns det ingen snäll själ?

Redigerad av Hades
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skall dricka öl i midsommar.

Kan någon klara spelet och sedan avinstallera det till mig då jag endast har en hand ledig.

Sedan skulle det vara kul om någon kunde hjälpa mig med att dricka upp min snaps eftersom jag inte är så förtjust i den, ja och när ni ändå är igång så ta sillen med.

*asg*

Vilka bortförklaringar folk har.

Varför inte vänta tills skadan läkt och du själv kan njuta av spelet. Eller om man är så trött på ett uppdrag att man rakt ut frågar om någon vill fixa det till en.

Varför göra livet svårare än det är?

Glad midsommar på er ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det jag menade var att flygskolan kändes som en vagel i ögat eftersom jag inte i nuläget kan klara den! Okej då frågar jag detta kan någon lira fram till Green goo åt moi eftersom jag inte orkar själv.

Ni tror mig ändå inte.

Men Hades för fan, hur fan ska du klara uppdragen i Las Venturas med bara en arm? Som sagt vänta för i helvete det är sommar, ut och lek som alla andra barn!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni tror mig ändå inte.

Jag gör verkligen inte det! Du använder det som en bortförklaring för att få den där savegamen enklare,men det misslyckas klart och tydligt. Fråga bara,och ljug inte! Vem fan kan klara ut ett spel som San Andreas med bara en hand?! ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor