Hades Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Jag har ett litet problem jag har brutit min höger hand (jag ramlade ner för trappen) Min fråga är om någon skulle kunna spela fram till uppdraget "green goo" flygskolan går inte att klara med en hand! Om någon skulle kunna instruera hur jag laddar ner filen och var den stoppas skulle jag vara väldigt tacksam.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SIlver Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Jag har ett litet problem jag har brutit min höger hand (jag ramlade ner för trappen) Min fråga är om någon skulle kunna spela fram till uppdraget "green goo" flygskolan går inte att klara med en hand! Om någon skulle kunna instruera hur jag laddar ner filen och var den stoppas skulle jag vara väldigt tacksam.. Hur hade du tänkt att du skulle klara resten av uppdragen med en hand En för att styra och en för att skjuta måste du ju ha. Se det som en utmaning och fixa flygskolan, eller gå ut i solen och fixa en läcker solbränna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hades Skrivet 23 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 (redigerad) Det skulle vara en stor hjälp, flygskolan är ju allt som oftast 2 hand missions. Så snälla någon hjälp moi den där skolan är som en vagel i ögat innan den klaras! Sedan har jag aldrig gillat solen. Det jobbiga är att högerhanden bröts, jag är högerhänt. Finns det ingen snäll själ? Redigerad 23 juni, 2005 av Hades Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gizmo04 Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Jag skall dricka öl i midsommar. Kan någon klara spelet och sedan avinstallera det till mig då jag endast har en hand ledig. Sedan skulle det vara kul om någon kunde hjälpa mig med att dricka upp min snaps eftersom jag inte är så förtjust i den, ja och när ni ändå är igång så ta sillen med. *asg* Vilka bortförklaringar folk har. Varför inte vänta tills skadan läkt och du själv kan njuta av spelet. Eller om man är så trött på ett uppdrag att man rakt ut frågar om någon vill fixa det till en. Varför göra livet svårare än det är? Glad midsommar på er Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Vadå har du brutit handen och en vagel i ögat, vad mer ska du skylla på?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hades Skrivet 23 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Det jag menade var att flygskolan kändes som en vagel i ögat eftersom jag inte i nuläget kan klara den! Okej då frågar jag detta kan någon lira fram till Green goo åt moi eftersom jag inte orkar själv. Ni tror mig ändå inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SIlver Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Det jag menade var att flygskolan kändes som en vagel i ögat eftersom jag inte i nuläget kan klara den! Okej då frågar jag detta kan någon lira fram till Green goo åt moi eftersom jag inte orkar själv. Ni tror mig ändå inte. Men Hades för fan, hur fan ska du klara uppdragen i Las Venturas med bara en arm? Som sagt vänta för i helvete det är sommar, ut och lek som alla andra barn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Ni tror mig ändå inte. Jag gör verkligen inte det! Du använder det som en bortförklaring för att få den där savegamen enklare,men det misslyckas klart och tydligt. Fråga bara,och ljug inte! Vem fan kan klara ut ett spel som San Andreas med bara en hand?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hades Skrivet 23 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Seriöst ljuger ej... Jag får väl vänta då ut och leka som de andra barnen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 .gud vilket trevligt forum.. själv skulle jag gärna vilja hjälpa dig Hades.. men jag har det inte på PC.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Men Hades för fan, hur fan ska du klara uppdragen i Las Venturas med bara en arm? Som sagt vänta för i helvete det är sommar, ut och lek som alla andra barn! Vad menar du med "ut och lek som alla andra barn"?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts