Stevex Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Jag har inte klarat hela än bara i sektioner när jag byggde den men jag ska testa den nu så får vi se hur det går Jag fastnar när det börjar gå uppåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Jag fastnar när det börjar gå uppåt Jag har gjort en liten visningsfilm hur du sak göra för att klara backen Tänk på att det riktiga målet inte är på rätt platts på mmin replay Edit: så nu med trail.lev trail.rar Redigerad 29 juni, 2005 av SlipKnoT666 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Jag har gjort en liten visningsfilm hur du sak göra för att klara backen Tänk på att det riktiga målet inte är på rätt platts på mmin replay Jag måste ha Trial.lev för att kunna se det.. EDIT : Fixa det nu Redigerad 29 juni, 2005 av Steff3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Jag spelade det MYCKET förut. Men inget just nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Jag spelade det MYCKET förut. Jag vet vi tävlade ju, du var den ända dom var i samma klass som jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 30 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Har iaf fasnat men någon gång lär man väll klara det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Yeah, lirar spelet när jag inte har nåt annat för mig det är ju en skön klassiker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 30 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Jag har mitt hos mamma da(orka ladda hem hos pappa )spelar det när ja typ inte orkar spela "the sims2". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Jag vet vi tävlade ju, du var den ända dom var i samma klass som jag Jag var till och med bättre än dig ett tag, hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Juste, det minns jag, tror jag ska fixa det igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Tycker inte ni att det är lite överdrivet med vem i elma http://www.moposite.com/contests.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 "ElastoMania v.1.11 Full Version + Extra Pack 419 Levels" har jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Jag var till och med bättre än dig ett tag, hehe Jo men inte så länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Måste bara fråga, är det ett gratis-spel eller? Har glömt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Måste bara fråga, är det ett gratis-spel eller? Har glömt... Nope, eller demot är det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 2 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Asså mitt var gratis;hur många banor är det på demot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 (redigerad) Här kommer min Elma bana, klarar ni den så ta en bild ja har klarat hela i bitar men aldrig hela i ett åk (tycker ni banan är svår så träna ) trial13.lev Redigerad 3 juli, 2005 av Steff3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) Här kommer min Elma bana, klarar ni den så ta en bild ja har klarat hela i bitar men aldrig hela i ett åk (tycker ni banan är svår så träna ) Ska ge mig på den nu. Fats jag har ett problem. Efter typ när jag kört i tio sek så blir det helt muppade färger (går fortfarande att köra, men färgerna vänds om). Nån som vet vad som är fel? Blir så också med Roller Coaster Tycoon 2, men inget annat spel. EDIT: Shit, den är ju helt omöjlig! Hur ska man göra där i början? :"> Redigerad 4 juli, 2005 av Marquis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Här kommer min Elma bana, klarar ni den så ta en bild ja har klarat hela i bitar men aldrig hela i ett åk (tycker ni banan är svår så träna ) Är jag nära slutet test.rec Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) Weii...jag hittade en sida på internet där man kunde ladda hem ELMA...ska börja spela nu Edit: Mitt inlägg nr 666 Redigerad 4 juli, 2005 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts