sanGean Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Hej, jag är på uppdraget You´ve your chips och klarar det aldrig. Har försökt ganska länge nu och undrar om någon snäll snubbe här inne kunde klara det åt mig Tack på förhand GTASAsf1.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Varför inte försöka själv? Det finns en restaurang precis i närheten av lokalen. Gå dit och käka om du börjar få ont om liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Jaha jag kan väl det.... men jag vill att nån jävel klarar freefall åt mig men jag håller på att ta hem din sparfil just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 (redigerad) Så här är det jag råkade göra en dollar uppdrag också men det gör inget va??? och så ick jag byta nummer för jag hade redan en 1aGTASAsf6.b Redigerad 23 juni, 2005 av Folke_fisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sanGean Skrivet 23 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Tack =) Nej det gör inget att du gjorde ett penga uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts