csmaster Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Varför kan jag inte styla bilarna när jag klarat ut gta san andreas ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SIlver Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Varför kan jag inte styla bilarna när jag klarat ut gta san andreas ?? Man kan inte fixa alla bilar, vet dock inte vilken det gäller. Kan någon lägga upp en lista eller länka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 (redigerad) Http://www.gtawh.com/sa/vehicles.php Tror du måste kopiera den och klistra in i adressfältet.. Redigerad 23 juni, 2005 av bogart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Annars kan man göra som de flesta verkar ha brist å kunskap i, Söka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts