Hades Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Var på flygplatsen kan jag köpa biljetter? Det enda jag lyckas med är att irra bort mig själv i det jävla parkeringshuset i San Fierro! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Man kan väl inte göra det? Men däremot kan du åka in till där planen är om du fått flygcertifikat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Kör till flygplatsen sedan när du är vig grinden kolla snätt bak åt vänster då ser du två "Våningar" Gå till den övre och följ den tills du kommer till Aoutomaten=) eller så ska du gå in i en dörr, Kommer inte riktigt ihåg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hades Skrivet 23 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Tack ska testa nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hades Skrivet 23 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Talar vi om flygplatsen i SF för jag ser ionte våningarna jag har kört fram till gubben i luckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 (redigerad) Hoppas det hjälper: Edit: det lila X:et är dit du ska Redigerad 23 juni, 2005 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hades Skrivet 23 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Man tackar t-R men jag hittade det jag berömmer dig för ditt fina ritande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Vad kan man göra vid denna mystiska automat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Vad kan man göra vid denna mystiska automat? Beställa biljetter till antingen Los Santos, San Fierro eller Las Venturras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Vad kan man göra vid denna mystiska automat? Det finns ingen automat. =) Du kommer till en dörr. Du går in i dörren, sen står det ett par resmål man kan resa till och vad de kostar och hur lång tid det tar har jag för mig. Men det är bara text på skärmen. Sen kommer en tråkig cutscene där man får se när man åker till ändhållplatsen. Man kan ju skippa det om man vill som tur är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Det finns ingen automat. =) Du kommer till en dörr. Du går in i dörren, sen står det ett par resmål man kan resa till och vad de kostar och hur lång tid det tar har jag för mig. Men det är bara text på skärmen. Sen kommer en tråkig cutscene där man får se när man åker till ändhållplatsen. Man kan ju skippa det om man vill som tur är. Måste prova ^^ finns denna "dörr" bara i san fierro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Nej blan alla flygplatser utom den i Öknen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 (redigerad) Måste prova ^^ finns denna "dörr" bara i san fierro? GTApimpfoolife was first, as usual. Redigerad 23 juni, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 (redigerad) GTApimpfoolife was first, as usual. Vadå as usual, jag kämpar för att komma före dig. Blir nästan trött på att du alltid kommer före. Redigerad 23 juni, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts