VickeX Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Yeah! Min konsol vann! Yeah ny sida... Nej men allvarligt. Snacka skit om xbox... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Yeah! Min konsol vann! Min med =) Fast Jag har iofs ett ps2 ochså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Gammal... Rätt så förväntat att PS2 skulle gå sönder först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Vad bevisar det? Styrkan? Är det bara ja här som INTE använder slägga/kasta den 3 meter o sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Njae haha. du är inte ensam.. Aja jag tror Xboxen klarade fallet men bara att fronten rök. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Njae haha. du är inte ensam.. Aja jag tror Xboxen klarade fallet men bara att fronten rök. Japp. Pluss att gamecuben inte verkade helt frisk häller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Klart PS2an inte höll, dom satsar på att kunna vara bäst i allt annat, förutom att bli misshandlade, PS2an är för det finare folket, med hjärna. Som inte slår sönder allt dom får Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 PS2an är för det finare folket, Hehe, till 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Klart PS2an inte höll, dom satsar på att kunna vara bäst i allt annat, förutom att bli misshandlade, PS2an är för det finare folket, med hjärna. Som inte slår sönder allt dom får WÖÖÖÖRD ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts