Vice. Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Hoppas att jag har lagt det i rätt forum nu! Vill bara visa er. Det var knappt så att jag kunde titta på det! :'( http://www.ryoni.com/news/124/ARTICLE/1149/2005-01-19.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Haha, jävla dåre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Haha, jävla dåre. Jag eller hon!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Egentligen gillar jag inte det här ordet men jag kan inte uttrycka mig på något bättre sätt just nu: LOL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Trodde att Xbox skulle vinna för den ser ju så robust ut. Gamecube ser ju så liten och ömtålig ut, trodde den skulle ut först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Haha, Yeah!! Gamecube vann=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Jag eller hon!? Hon givetvis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Det är ju bara om kvalitén och hur tålig den är... Det avgörs ju bara vilken som är den tåligaste... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Har för mig att jag har sett den filmen förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Har för mig att jag har sett den filmen förut. Samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Nu när jag tänker på det så tror jag ochså att jag har sett den innan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Jag visste att PS2 skule åka först för den är väldigt ömtålig... och GC är väldigt oömtålig har jag också märkt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cleansing Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Fan vad dåligt, X-boxen losade ju bara fronten "ÖHhöhöhöö, there's no way to turn you on!" Sätt den bara på plats igen jävla f***a. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Sett förut, men den är så "lol"-ig så jag kan se den igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Sett förut, men den är så "lol"-ig så jag kan se den igen! WöööRD ! *NöööFF* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 (redigerad) Trodde Xbox skulle ta hem segern. Den är ju som Hew sa: ganska robust till sitt utseende. Ps2 var nästan väntat att den skulle åka först. Redigerad 23 juni, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 (redigerad) Som många sagt att filmen är gammal och då skriver jag: Gammal. Fanns i dagens lol för länge sen.. Men ägig. Och ofta det avgörs så? Ofta man tappar xboxen ps2an eller gamecuben ner 4 meter eller slår den med en slägga. Det handlar ju om varor och priser. Nej men spelutbud osv, Inte hållbarhet EDIT_ Varför iunte xbox vann var säkert för att den är så tung. Hadde den landat rakt så hadde den också klarat sig. Men gamecuben e ju så lätt så den landade rakt och fick inte lika hög fart... Redigerad 23 juni, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Xboxen väger som en kanonkula Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Xboxen väger som en kanonkula Haha, njae, kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Yeah! Min konsol vann! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts