Guest CombatCraft90 Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Okej, min data har en Dell Dimension 4400 med en Intel Pentium 4 - 1.6 GHz. Jag har 640 i ram minne och en 16x dvd spelare 64mb grafik kort. Ljudkortet är Sound Blaster live och tangentbord och mus har jag. WTF IS THE PROBLEM?! Cj är super långsam, han hackar som in i helsike... Vice city funkar normalt utan lagg men detta är ju så segt så man inte ens kan lira... behövs nytt grafikkort eller vad? /CC90 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
justus Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 För en gång skull så har faktiskt ett gta spel blivi krävande för ens system. och med ditt är det inte så konstigt, no offense., kör du dessutom med anti alising på så blir allt 10x segare. prova kör med allt på långt och gå sakta upp i kvalitet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest CombatCraft90 Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 (redigerad) Men jag har ju allt.. Edit: Går ändå lika sakta... Redigerad 23 juni, 2005 av CombatCraft90 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts