RavenE Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Aftonbladet Hon är ju lika olaglig som alla andra som tankar...varför ska just hon åka dit? Hon tankar ju bara för eget bruk, inte för att sälja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guitar_Fucker Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 (redigerad) Svår fråga, De kanske bara fick tag på henne lixom Livet är hårt Edit: Hon får skylla sej jlälv om hon laddar ner musik Redigerad 23 juni, 2005 av Guitar_Fucker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Som du kanske ser så har det hänt i England och inte Sverige. Olika lagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 (redigerad) Som du kanske ser så har det hänt i England och inte Sverige. Olika lagar. Jo, men iaf... btw: Visst blir det olagligt att tanka i Sverige oxå den 1 Juli? Edit: Råkade klicka på "Track This Topic", vad händer då? :'( Redigerad 23 juni, 2005 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Haha, vem fan har inte laddat ner några låtar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Haha, vem fan har inte laddat ner några låtar? Preciiis....läste för nån dag sen att det är 31% som laddar hem musik lagligt nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Edit: Råkade klicka på "Track This Topic", vad händer då? :'( Då får du ett jobbit jävla mail varje gång någon skriver i Topicen tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Fattar inte riktigt varför de ska göra sånt här till upphovsrättsbrott, polisen har ju knappast resurser ändå att ta fast folk som laddar ner för eget bruk. Jag kommer iallafall tanka minst lika mkt musik som innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Fattar inte riktigt varför de ska göra sånt här till upphovsrättsbrott, polisen har ju knappast resurser ändå att ta fast folk som laddar ner för eget bruk. Jag kommer iallafall tanka minst lika mkt musik som innan. Samma här!! "Tha cop" har ingen makt att ens försöka stoppa "daunlåaders" (Downloaders) @SlewME: Hmm....fick inte det då du och Stoffe skrev till mig...aja, det lär väl märks vad det är för ngt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Samma här!! "Tha cop" har ingen makt att ens försöka stoppa "daunlåaders" (Downloaders) @SlewME: Hmm....fick inte det då du och Stoffe skrev till mig...aja, det lär väl märks vad det är för ngt... Jag råkade också trycka på "Track this topic" för ett tag sen, men det hände inget. Den funkar kanske inte... Hoppas inte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 (redigerad) Drygt, Det här med ner laddning håller på att gå för långt, vad fan håller regeringarna på med? Kan de inte göra något vettigt istället för att ge vanliga Svensson (Engelonss i england? ) massor med böter eller ev. fängelse. Detta har gått för långt och det bör göras något åt det. Redigerad 23 juni, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 (redigerad) Hon var ju söt ju lite fucked up. Dom borde ta thotim istället. Han började ladda ner spel när han var 9-10 hans första engelska ord var "download" fy på dig tim Redigerad 23 juni, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 I USA var det en som blev stämd på flera miljarder kronor för ha laddat ner och laddat till andra, musik, filmer osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 (redigerad) Hon var ju söt ju Menar du mamman eller? Redigerad 23 juni, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Jag tycker de där bilderna längre ner var ganska roliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Läser man längre ner så står det ungefär vad straffen kan bli här i Sverige, inga större straff som man kommer få Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Menar du mamman eller? Såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 ehm.. 1400 låter.. menar dom på en gång eller annars var det ju lite extremt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 ehm.. 1400 låter.. menar dom på en gång eller annars var det ju lite extremt Under två års tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Haha, fy fan vad fult, bilden på mamman och dottern på aftonbladet menar jag. Dottern försöker bara se sexig/snygg ut på kortet, verkar typ som hon inte bryr sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts