Fralla_24 Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Hade tråkigt nu inatt så spelade in en film på den längsta wheelien jag har gjort. För er som inte orkar kolla filmen fick jag $2025, distance: 33752 feet, tid: 208 sekunder. Hur långt har ni kört på bakhjulet? Gärna en bild eller en film.. http://files.filefront.com/Frallas_wheelie...;/fileinfo.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MER Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Den var ganska nice... Blev lite långtråkigt efter ett tag bara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 505 sekunder på en Wheelie och 179 Sekunder på en Stoppie.. ska fixa in bilder på det när jag kommer hem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Acer Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Hur cyklar man fort ? viken knapp?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Hur cyklar man fort ? viken knapp?? Om det är på dator så tryck konstant på W Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sture Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Trevligt stunt, otrevlig musik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
THUG2 Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 505 sekunder på en Wheelie och 179 Sekunder på en Stoppie.. ska fixa in bilder på det när jag kommer hem Hur gör du så långa stoppies? mitt rekord är typ 3-4 sek. Ska man balansera eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Det går inte att göra en så lång stoopie! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 23 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Det går inte att göra en så lång stoopie! Allt går om man vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Drog hela flyg platsen på vc med stoppie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 (redigerad) Det går inte att göra en så lång stoopie! Skulle gärna berätte hur jag gjorde.. meeen enligt1337_Elit så går det ju inte att göra en så lång stoppie http://www.potentia.org/~gasmusk/byske/rea...bb-050623-1.jpg Vet inte om det var den bilden palla ränka ut om d e 179.. men d e iaf en del.. Redigerad 23 juni, 2005 av bogart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
THUG2 Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Skulle gärna berätte hur jag gjorde.. meeen enligt1337_Elit så går det ju inte att göra en så lång stoppie http://www.potentia.org/~gasmusk/byske/rea...bb-050623-1.jpg Vet inte om det var den bilden palla ränka ut om d e 179.. men d e iaf en del.. Du kan väl berätta för mig då Gärna om wheelie också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dulle Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 På VC så körde jag på bakhjule i typ 26 min på SA vet ja inte o orka kolla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
latti Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 När man ska göra en lång stoppie använder man sig av en bugg med cykeln, man gör bara stoppie vanligt och ibland buggar den fast, då är det bara hålla i knapparna o vänta! När man ska göra lång wheelie så gasar man bara och trycker lite på nedpilen. Med cykel klickar man på W konstant och det samma med nedpilen. Lycka till =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Skulle gärna berätte hur jag gjorde.. meeen enligt1337_Elit så går det ju inte att göra en så lång stoppie http://www.potentia.org/~gasmusk/byske/rea...bb-050623-1.jpg Vet inte om det var den bilden palla ränka ut om d e 179.. men d e iaf en del.. Offtopic: ~gasmusk/byske OMG... Byske Bastards? Gasmusk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Runt en.. 10-15 min med stoppie.. sen tröttna jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
grove Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 400 sek på stoppie sen la jag av blev lite långtråkigt......... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Trancequeen Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 När man ska göra en lång stoppie använder man sig av en bugg med cykeln, man gör bara stoppie vanligt och ibland buggar den fast, då är det bara hålla i knapparna o vänta! När man ska göra lång wheelie så gasar man bara och trycker lite på nedpilen. Med cykel klickar man på W konstant och det samma med nedpilen. Lycka till =) Alltså, en bugg i spelet eller en mod? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Det går inte att göra en så lång stoopie! Klart det går, yttra inte dig om du inte vet var du pratar om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Klart det går, yttra inte dig om du inte vet var du pratar om HAHAHA nej sluta jag blir ledsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts