Anathema Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Vem fan är han? Har dödat han flera gånger. 1min efter är hans lik borta och han går igen. Han gör en mass freaky moves och man hittar honom i the desert för the mesta. Men nyss var han i LV. GTA var ett döda spel... Den börjar bli ett spök spel BTW det var en annan likadan som han bakom mig. BILD: Redigerad 22 juni, 2005 av Anathema Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Vem fan är han? Har dödat han flera gånger. 1min efter är hans lik borta och han går igen. Han gör en mass freaky moves och man hittar honom i the desert för the mesta. Men nyss var han i LV. GTA var ett döda spel... Den börjar bli ett spök spel BTW det var en annan likadan som han bakom mig. BILD: Ah.. its him, finns massor av trådar om honom Sök gärna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 23 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 En fråga bara... Är det inte han som finns med i Rockstars Red Dead Revoler(stavning?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Är det inte han som finns med i Rockstars Red Dead Revoler(stavning?) Troligtvis inte. Har inte sett någon i Red Dead som liknar honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=27238 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Har också sett han http://img106.echo.cx/img106/6208/skummis1xb.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Han finns ju överallt i hela San Andreas, dock så gillar han ödsliga platser, som landet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts