Grötmannen Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 När jag höll på å sno en bil från höger så kom en biltjuv och snodde den från vänster. Han körde och jag kunde bromsa och (kanske) skjuta, kommer inte ihåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Ljuger du nu? Kommer du inte ihåg? hur gammal är du? 79? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 4 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 (redigerad) Jag ljuger inte och är inte 79 Redigerad 4 januari, 2003 av Grötmannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Ljuger du nu? Kommer du inte ihåg? hur gammal är du? 79? Vad f*n snackar du om?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 4 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Jag kommer inte ens ihåg ifall jag fördökte skjuta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ToCo Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Jag snodde en Caddy golfbil från en golfare en gång. Jag väntade tills han skulle hoppa in igen och det gjorde han. Men han satte sig på min plats så min gubbe blev osynlig och så styrde han men jag kunde påverka lite i styrning och bromsning. Detta gjorde jag om och om några gånger så testa det bör funka för er också. Se bara till så att golfaren går in på passagerar sidan och när han nästan är inne i bilen så kör du! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 När jag höll på å sno en bil från höger så kom en biltjuv och snodde den från vänster. Han körde och jag kunde bromsa och (kanske) skjuta, kommer inte ihåg. samma sak hände för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 en gång snodde jag en motorcykel men gubben som jag slängde av hann ikapp mig och satt sig på cykeln men jag satt kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 När jag höll på å sno en bil från höger så kom en biltjuv och snodde den från vänster. Han körde och jag kunde bromsa och (kanske) skjuta, kommer inte ihåg. Kommer inte ihåg.l................................... låter dåligt och otroligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_dB_ Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 samma sak hände för mig... najsig bil på bilden! najsig bil på bilden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robby Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 ´hehe det e skit roligt att ta en bil och vänta på att föraren sätter sig i bilen fast på andra sidan för dom skriker då när man åker snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 Jättekul. <_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts