_EmiL_ Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Varför karashar GTA när jag har moddat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest morsan Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Kanske för att du har T.ex bytt namn, plats på filerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Men det borde väl inte krasha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Varför karashar GTA när jag har moddat!!! Antingen har du pillat i massa documen elelr så har du lagt in massa mods till ex bilar elelr deletat en fil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 JAg bytte ut Jeansdemin.txd mot Kaller's Jeans Bodre det krasha för det??!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 JAg bytte ut Jeansdemin.txd mot Kaller's Jeans Bodre det krasha för det??!! Byt tillbaks? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 JAg bytte ut Jeansdemin.txd mot Kaller's Jeans Bodre det krasha för det??!! Du kanshe delteade nott mer eller alldrig la in filen elelr fel namn på filen, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Testa att köra rebuild archive i imgtool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Testa att köra rebuild archive i imgtool Men han har ju bara ändrat en fil? Eller? Han har antagligen gjort någonting fel. Redigerad 22 juni, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dompa Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Hände för mig määää...bara ta ut Sparfilerna..ominstallera...och sätta in dom igen...KLART! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Men han har ju bara ändrat en fil? Eller? Han har antagligen gjort någonting fel. Med vc kunde jag inte ändra en enstaste liten textur utan att det craschade om jag inte körde rebuild archive, så jag har som varna att alltid göra det. Kan ju vara värt att testa iallafall Redigerad 22 juni, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Med vc kunde jag inte ändra en enstaste liten textur utan att det craschade om jag inte körde rebuild archive, så jag har som varna att alltid göra det. Kan ju vara värt att testa iallafall Jo, så kan det vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Testa att köra rebuild archive i imgtool Tack så mycket!!!!! Men hur ska jag lägga in det då när jag byter! Trycker jag inte på Replace I Imgtool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Ett tips är ju att ändra orginal filens namn till namnORGINAL så att du har en backup. Nu är det bara att lägga in den nya filen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 23 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Det karasjar ändå!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Det karasjar ändå!!!!!!!! Karasjar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 23 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 (redigerad) Men det krashar bara när jag tar på mig dom moddade kläderna! Redigerad 23 juni, 2005 av 1337_Elit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts