poppe1 Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Jag har min uppdaterningsfrekvens på 75 hz men när jag går in i spelet så sänks den till 60. Har ni några tipps? Behöver ändra den pga att jag åker i tomma intet ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Jag har min uppdaterningsfrekvens på 75 hz men när jag går in i spelet så sänks den till 60. Har ni några tipps? Behöver ändra den pga att jag åker i tomma intet ibland. Vad är "Hz" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chrill3 Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Gå in på start menyn > kör > skriv in: dxdiag En ny ruta kommer upp > gå in på fliken ytterligare hjälp > åsidosätt > skriv in ett eget värde tex 75, 85 eller 100 beroende på hur mycket Hz du vill ha. Det funkade för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chrill3 Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Hz = uppdateringsfrekvensen på skärmen. 100 Hz motsvarar 100 uppdateringar per sekund! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Det räcker ju med att ha 85 Hz då ögat inte uppfattar högre frekvens. Skärmen slits mer ju högre Hz man har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts