Maxz Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Jag har klarat storyn och borde jag inte kunna köpa Wang Cars och kunna handla i nya affärer? Det kan jag iaf inte göra. Måste man ha klarat bilskolan innan man kan göra detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jackassrules Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Jag har klarat storyn och borde jag inte kunna köpa Wang Cars och kunna handla i nya affärer? Det kan jag iaf inte göra. Måste man ha klarat bilskolan innan man kan göra detta? Du måste väl klara import/exportuppdragen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Du måste väl klara import/exportuppdragen... Que? Vart gör man dom någonstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jackassrules Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Que? Vart gör man dom någonstans? Har inte kommit dit än...har bara hört de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Du måste väl klara import/exportuppdragen... Vart finns den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Import/Export grejen öppnas ju när man klarat nåt uppdrag i Wang Cars så du måste klara bilskolan innan du kan köpa Wang Cars! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Jag har klarat storyn och borde jag inte kunna köpa Wang Cars och kunna handla i nya affärer? Det kan jag iaf inte göra. Måste man ha klarat bilskolan innan man kan göra detta? Handla i nya affärer, då menar väl du Wheel Arch Angels, den låser du också upp i ett Wang Cars mission. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jackassrules Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Import/Export grejen öppnas ju när man klarat nåt uppdrag i Wang Cars så du måste klara bilskolan innan du kan köpa Wang Cars! Ok........blev så förbannad när ja krascha på lowrideruppdraget så ja ladda ner 100% savegame o lattjat runt :"> men nu ska ja bli hederlig o börja o köra story Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Import/Export grejen öppnas ju när man klarat nåt uppdrag i Wang Cars så du måste klara bilskolan innan du kan köpa Wang Cars! DOH! Jag som har så mycke problem med bilskolan, det där när man ska göra en "volt" i luften. Någon som har nå tips på hur man ska göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts