MiRRe Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Ja ni ser, Kan man gå in och handla i sex shoppen? Jag har bara sett att dom finns men inte att man kan gå in..Vill någon hjälpa mig? Tack på förhand! ///Marie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Tror att man kan gå in i de efter Key to her heart. Men jag e inte säker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Men jag har 100% kan man det då? Vet du typ vart dom finns? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Men jag har 100% kan man det då? Vet du typ vart dom finns? Man kan iallafall inte handla i dom. I en av dom finns en motorsåg, där dom bytt ut sågen mot en lång dildo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Men man kan ju få en vanlig dildo..Lång och lila utan motorsåg...!! Men men..Tänkte bara för att på ps2 så finns det ett fusk där man blir attraktiv eller ngt och får sex leksaker..:S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Men man kan ju få en vanlig dildo..Lång och lila utan motorsåg...!! Men men..Tänkte bara för att på ps2 så finns det ett fusk där man blir attraktiv eller ngt och får sex leksaker..:S Det fusket finns på PC också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Vad heter det här då för jag har inte hittat det...:S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Finns det någon i san fierro? Jag har hittat en vid flygplatsen i Los Santos och en las Venturas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Vad för något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Vad för något? En Sex-Shop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Jaha ja jag vet inte riktigt men jag har sett två stycken men kommer inte ihåg riktigt var..:S:S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts