Anathema Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Hur kan jag ge en blomma till mina tjejer? Använder PC versionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jackassrules Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Hur kan jag ge en blomma till mina tjejer? Använder PC versionen Håll in höger musknapp... Har bara sett....orkar inte testa Redigerad 22 juni, 2005 av Jackassrules Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Hur kan jag ge en blomma till mina tjejer? Använder PC versionen Vänd dig mot henne med blomman i handen och tryck på TAB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Inget händer. Kan man bara ge det vi nått speciellt tillfälle eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Inget händer. Kan man bara ge det vi nått speciellt tillfälle eller? Det kommer upp en svart ruta i högra hörnet, där uppe. Där står det: Press TAB to give girlfriend gift. Då trycker du på TAB. (Det går också att kyssa flickvännen, då trycker man på TAB(som ovan) fast utan nåt i handen). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Det kommer upp en svart ruta i högra hörnet, där uppe. Där står det: Press TAB to give girlfriend gift. Då trycker du på TAB. (Det går också att kyssa flickvännen, då trycker man på TAB(som ovan) fast utan nåt i handen). Thx!! En annan fråga. Vad är det som kan slänga ner från hydran. En vit grej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Vad är det som kan slänga ner från hydran. En vit grej... Jag tror att det är en lysgranat eller en gasgranat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Det kommer upp en svart ruta i högra hörnet, där uppe. Där står det: Press TAB to give girlfriend gift. Då trycker du på TAB. (Det går också att kyssa flickvännen, då trycker man på TAB(som ovan) fast utan nåt i handen). Thx!! En annan fråga. Vad är det som kan slänga ner från hydran. En vit grej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Thx!! En annan fråga. Vad är det som kan slänga ner från hydran. En vit grej... Countermeasures, alltså en motåtgärd. Används för att avleda missiler som du kan få på släp ibland. Redigerad 22 juni, 2005 av beat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Countermeasures, alltså en motåtgärd. Används för att avleda missiler som du kan få på släp ibland. Thx!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts