P-C Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Aha. Förresten kortison binder väl vattnet i kroppen eller nåt? Anledningen till varför man sväller upp på det. Det var inte det. Det var att då tjejen hade sjukdomen kunde hon äta ALLT utan att gå upp ett gramm. hon gick ner snarare. var 16 och vägde 42 kilo. fter operationen så typ.. 70-80 eller nåt. hursomhelst vart jag rädd för att gå upp så jag åt typ ingenting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Aha. Förresten kortison binder väl vattnet i kroppen eller nåt? Anledningen till varför man sväller upp på det. Hittade bara: Hos en del personer som använder kortison kan vätska samlas i kroppen. Då kan man få till exempel svullna händer eller fötter. Andra kan få högt blodtryck, förhöjt blodsocker eller tunn och ömtålig hud. Man kan också lättare få blåmärken eller så kan det ta längre tid än vanligt för sår att läka. Vissa personer kan också få ökad aptit och ändrad ämnesomsättning. Det kan leda till att man går upp i vikt. Fast en bidragande orsak till att jag svällde upp var att mina njurar läckte. Och det stämmer definitivt att man får ökad aptit, kommer ihåg att jag kunde sätta i mig 6-7 hamburgare om det var det till middag. Hade väl gått upp 15 - 20 kilo efter dom där månaderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stian Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 18.5 Jag är underviktig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 25,9 i BMI. Lider väl inte precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Det var inte det. Det var att då tjejen hade sjukdomen kunde hon äta ALLT utan att gå upp ett gramm. hon gick ner snarare. var 16 och vägde 42 kilo. fter operationen så typ.. 70-80 eller nåt. hursomhelst vart jag rädd för att gå upp så jag åt typ ingenting Nej jag förstod vad du menade. Man ska ju tydligen gå ner mycket i vikt när man lider av sjukdomen. Funny: Mättande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 BMI = 19.3 Ålder: 13 Längd: 185 Väger: Runt 66kg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts