narjana Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Jag har letat efter en karta på alla hp i Gta Vc men jag har inte hittat någon bra än! Jag hittade en på Gamefaqs men den stämmer inte så bra. Någon som har något annat förslag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Hitta alla själv annars är det ju fusk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Jag har letat efter en karta på alla hp i Gta Vc men jag har inte hittat någon bra än! Jag hittade en på Gamefaqs men den stämmer inte så bra. Någon som har något annat förslag? Ta guiden på GameFAQs, den är bättre än alla kartor tillsammans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hotring-Racer Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 Köp "Official Strategy Guide". Där finns ett enormt uppslag med karta, bilder och utförlig information om alla HP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 Köp "Official Strategy Guide". Där finns ett enormt uppslag med karta, bilder och utförlig information om alla HP. vad kostar den och vad kan man köpa den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hotring-Racer Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 Går att köpa på affärer som säljer PS2-spel. Köpte min på Games för 170 spänn. Tro mig, det är värt pengarna, för det står allt om VC! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 jag tror dig. jag har tänk att köpa en sån men har inte vetat var man kan själa jag menar köpa den. (har letat passivt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts