Arvid Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Lakritsen är helt klart godast i Gott och blandat, speciellt dynamitgubbarna. Det är synd att det inte finns en påse med bara lakritsbitarna från Gott och Blandat. De som finns i Salt och blandat tycker jag är för mjuka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) Men om... Eh.. Om dom fixar 3 nya produkter; Gott och blandat #1- Bara "gott och blandat" Frukt Gott och blandat #2-Bara "Gott och blandat" Lakrits Gott och Blandat#3 - Den gammla Vanliga bland påsen med äckel Lakrits i (och frukten)... Ni som gillar Lakrits, Gillade ni det från första början eller fick ni "lära" er att äta den? Redigerad 27 juni, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Lakritsen är helt klart godast i Gott och blandat, speciellt dynamitgubbarna. Det är synd att det inte finns en påse med bara lakritsbitarna från Gott och Blandat. De som finns i Salt och blandat tycker jag är för mjuka. Klart Lakritsen är bäst Ni som gillar Lakrits, Gillade ni det från första början eller fick ni "lära" er att äta den? Ja tyckte om Lakrits första kången ja smakade det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Gott och blandat #2-Bara "Gott och blandat" Lakrits Om det bara är lakrits är det ju inte gott och blandat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) Det är ju lakrisen som är godast (stavas det inte lakritsen) sen tror jag inte direkt att det finns någon tanke bakom att det är fler lakritsbitar på förbackningen. dessutom så säljs ju dem andra godisbitarna från gott och blandat i lösvikt så det blir billigare om du köper så.. Redigerad 27 juni, 2005 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Lakrits borde förbjudas! FY F*N va äckligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Hatar "Gått och Lakris"- lakris... men älskar Lakrisal... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Hatar "Gått och Lakris"- lakris... Vem har gått var? Man kan väl inte gå till Kina? Lakris stavas fortfarande lakrits för övrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 När jag var mindre så tyckte jag inte alls om lakris. Nu tycker jag det är rätt gott! Speciellt i Gott och Blandat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Lakrits borde förbjudas! FY F*N va äckligt Till vilken nytta?, vi som gillar lakrits då?. Ska vi förbjuda det ni tycker om? Hur kul skulle det vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 När man gör Lakrits... Sedan när den nästan är Klar, Vilken färg har den då? Har för mig att det va röd , Sedan färgar dom den svart.. Kan man inte köpa G&B Frukt godis i överskotts Affärer eller nå't? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) Vem har gått var? Man kan väl inte gå till Kina? Lakris stavas fortfarande lakrits för övrigt. Hatar "Gått och Lakris"- lakris... ... Redigerad 28 juni, 2005 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Lakris smakar bajs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Lakris smakar bajs Vet du hur bajs smakar då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Ni som gillar Lakrits, Gillade ni det från första början eller fick ni "lära" er att äta den? Sötlakrits har jag alltid tyckt om men saltlakrits hatade jag när jag var mindre. Första gången jag åt en saltlakrits utan att spy tror jag var i femman när jag köpte en påse djungelvrål på prov och sen den dagen älskar jag all form av lakrits. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) Sötlakrits har jag alltid tyckt om men saltlakrits hatade jag när jag var mindre. Första gången jag åt en saltlakrits utan att spy tror jag var i femman när jag köpte en påse djungelvrål på prov och sen den dagen älskar jag all form av lakrits. Du har gått från fitta och blivigt man! Redigerad 28 juni, 2005 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Du har gått från fitta och blivigt man! Hah, där sa du verkligen sanningens ord Tomten. Själv har jag alltid tyckt om alla sorters lakrits! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Djungelvrål is teh shizzle of the fizzle my nizzle. Det är typ det godaste från finns. När jag köper lösgodis så tar jag en stor skopa djungelvrål . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Jag älskar dom där lakrtisrullarna på hål Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Lakrits rockar och hör sen!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts