Jump to content

Bort med laktrisen i Gott och blandat?

Sikorka
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 159
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Skrivet (redigerad)

Ontopic nu!

Undrar fortfarnade;

Ni som gillar lakrits... Äter ni det sakta eller fort? (Med jämnförelse med fruktgodisen)

QUOTE; Mig själv

Förpackningen D.v.s Påsen; Vi gör då här.. Man tar bort en lakrits bit på bilden på påsen och ersätter den med en röd godis.

Innehållet; Vi tar bort 5 st lakrits bitar och ersätter dom med 5 st röda frukt godisar.

Nu är alla nöjda?

Svara på mina frågor tack? (w00t)

Redigerad av Sikorka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

.men gah.. ofta du kommer att klara detta sikorka .. inte ens kungen skulle klara det..

Bra att du nämde Kungen! ;)

Om Kungen går in i en butik och frågar om man får en gott och blandat gratis tror jag han får det.. "oh Ja ers majestet!" , Vad kan det bro på tro?

men i alla fall;

Sedan går han varje vecka i samma butik och får gratis godis och börjar sedan klaga på lakritsen.. Sedan ringer han upp malacoleaf chefen och klagar på deras Äckliga svarta godis, vad tror ni händer då?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bra att du nämde Kungen! :lol:

Om Kungen går in i en butik och frågar om man får en gott och blandat gratis tror jag han får det.. "oh Ja ers majestet!" , Vad kan det bro på tro?

men i alla fall;

Sedan går han varje vecka i samma butik och får gratis godis och börjar sedan klaga på lakritsen.. Sedan ringer han upp malacoleaf chefen och klagar på deras Äckliga svarta godis, vad tror ni händer då?

Tror inte att han kommer få en gratis.. :lol: .. det skulle bli en stor nyhet isf..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det heter ju gott och blandat, dvs den har olika saker. Själv tycker jag mest om "låtsas-lakritsen", den med hål i. Brukar ge övrigt lakrits till min bror. Han gillar inte "låtsas-lakritsen" och ger dom som han har till mig. :lol:

Du tog orden ut min mun.. Eller jag säger inte men ni fattar. Precis det jag tänkte säga iallafall. Det där med Gott och BLANDAT det är alltså Gott vilket är det för er som inte gillar nån viss godis (i detta fall lakrisen). Sedan så är det blandat och det är för dom som gillar det andra godiset.

@ Mystic: Ja, jag ser rubriken framför mig; "EXTRA! Kungen får GRATIS GOTT & BLANDAT"

Redigerad av Mr. M
Länk till kommentar
Dela på andra sidor