Funnylin Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Har du nyss upptäckt att man kan förminska texten eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Har du nyss upptäckt att man kan förminska texten eller? Nope... Tycker bara att det är roligt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Nope... Tycker bara att det är roligt.... ..för dig. Väldigt störande för oss . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guitar_Fucker Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Bra initiativ Perlan Du kämpar verkligen för "the dark side" I´ll be back. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 (redigerad) ..för dig. Väldigt störande för oss . Okej slutar då... Fuck.... Kom ihåg ! LAKRIS ÄR GOTT ! Redigerad 24 juni, 2005 av Perlan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 CurunirOfValinor - nähä? hur menar du nu? så för att det ska bli 'rättvist' så ska mindre än hälften vara lakrits? om du har två äpplen och ska dela dem med en kompis så är det rättvist att en av er får 1½ äpple och den andra bara ½ äpple? Skit i det nu, jag svamlar ändå bara på natten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Okej slutar då... Fuck.... Kom ihåg ! LAKRIS ÄR GOTT ! Tack xP.. Väldigt störande å kopiera å klistra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 24 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 (redigerad) Ontopic nu! Undrar fortfarnade; Ni som gillar lakrits... Äter ni det sakta eller fort? (Med jämnförelse med fruktgodisen) QUOTE; Mig själv Förpackningen D.v.s Påsen; Vi gör då här.. Man tar bort en lakrits bit på bilden på påsen och ersätter den med en röd godis. Innehållet; Vi tar bort 5 st lakrits bitar och ersätter dom med 5 st röda frukt godisar. Nu är alla nöjda? Svara på mina frågor tack? Redigerad 24 juni, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 .men gah.. ofta du kommer att klara detta sikorka .. inte ens kungen skulle klara det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 24 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 .men gah.. ofta du kommer att klara detta sikorka .. inte ens kungen skulle klara det.. Bra att du nämde Kungen! Om Kungen går in i en butik och frågar om man får en gott och blandat gratis tror jag han får det.. "oh Ja ers majestet!" , Vad kan det bro på tro? men i alla fall; Sedan går han varje vecka i samma butik och får gratis godis och börjar sedan klaga på lakritsen.. Sedan ringer han upp malacoleaf chefen och klagar på deras Äckliga svarta godis, vad tror ni händer då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Det heter ju gott och blandat, dvs den har olika saker. Själv tycker jag mest om "låtsas-lakritsen", den med hål i. Brukar ge övrigt lakrits till min bror. Han gillar inte "låtsas-lakritsen" och ger dom som han har till mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Bra att du nämde Kungen! Om Kungen går in i en butik och frågar om man får en gott och blandat gratis tror jag han får det.. "oh Ja ers majestet!" , Vad kan det bro på tro? men i alla fall; Sedan går han varje vecka i samma butik och får gratis godis och börjar sedan klaga på lakritsen.. Sedan ringer han upp malacoleaf chefen och klagar på deras Äckliga svarta godis, vad tror ni händer då? Tror inte att han kommer få en gratis.. .. det skulle bli en stor nyhet isf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 (redigerad) Hatla lakrits, komer troligtvis alltid att göra det, till skillnad från sill och paprika. Redigerad 25 juni, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Hatla lakrits, komer troligtvi salltid att göra det, tillskillna från sill och paprika Jag tror att någon är full? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Jag tror att någon är full? Haha, tror jag också, älskar att läsa när fulla skriver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 (redigerad) Det heter ju gott och blandat, dvs den har olika saker. Själv tycker jag mest om "låtsas-lakritsen", den med hål i. Brukar ge övrigt lakrits till min bror. Han gillar inte "låtsas-lakritsen" och ger dom som han har till mig. Du tog orden ut min mun.. Eller jag säger inte men ni fattar. Precis det jag tänkte säga iallafall. Det där med Gott och BLANDAT det är alltså Gott vilket är det för er som inte gillar nån viss godis (i detta fall lakrisen). Sedan så är det blandat och det är för dom som gillar det andra godiset. @ Mystic: Ja, jag ser rubriken framför mig; "EXTRA! Kungen får GRATIS GOTT & BLANDAT" Redigerad 25 juni, 2005 av Mr. M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 25 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 (redigerad) @ Mystic: Ja, jag ser rubriken framför mig; "EXTRA! Kungen får GRATIS GOTT & BLANDAT" Göran Persson har fått gratis godis nån gång... Varför skulle inte kungen få det? Redigerad 25 juni, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sylan Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Bort me dig från äckligt och blandat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 (redigerad) Csoapfy tfheicso : Lsaakfrfietcs äor gooltst. a Redigerad 25 juni, 2005 av saffecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 25 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Bort me dig från äckligt och blandat Snälla kom inte hit... -------------------- Men... Kan man inte köpa Gott och blandat's Fruktgodis som bland Lösgodis eller liknande? Finns det nå't ställe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts