Sikorka Skrivet 23 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 (redigerad) Stavas ensam... Varför måste du alltid Rätta mig?? :'( :'( Vad säger du om Back on Topic? Redigerad 23 juni, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Jofan. Btw, har du ringt till dom än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 23 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Jofan. Btw, har du ringt till dom än? Jag ringde men dom hade väl typ gått för dagen... Sen vill VickeX att jag skickar ett brev, men frimärken kostar väl pengar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Jag ringde men dom hade väl typ gått för dagen... Sen vill VickeX att jag skickar ett brev, men frimärken kostar väl pengar? Nånsin hört talas om Email? Eller Internet... Okej, ska sluta "chatta" nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Jag ringde men dom hade väl typ gått för dagen... Sen vill VickeX att jag skickar ett brev, men frimärken kostar väl pengar? Jag gav en ide. Att ringa kostar också pengar. Men om du skickar brev för 4 kronor & 50 öre mer än att ringa så slipper du ju utge din röst. Och du ville väll kontakta dom inte ringa dom. Isånnafall varför just ringa? Höra deras röst för du är kåt i gottochblandats manager. Nej. Men jag gav ett förslag. Jag sa inte. "Skicka ett brev det vill jag" Utan jag sa: "Skicka ett brev... " Jaja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 23 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Att ringa kostar också pengar. Men om du skickar brev för 4 kronor & 50 öre mer än att ringa så slipper du ju utge din röst. Men om Farsan betalar telefonsamtalen då? Död åt Lakrits! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Men om Farsan betalar frimärkerna då? Lev åt Lakrits! ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Men.. varför ska påsen formas efter er som inte gillar lakrits?. Tänk om vi inte skulle gilla frukten?, å så klagar vi. Då får dom lägga ner me hela GoB. Ge bort lakritsen eller släng det, men vi andra gillar det. Inte bara trafiklyktor i påsen, några svarta förbrytare också . Jag blev sugen på GoB, Med lakrits. Bara å gilla läget . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Det finns en salt och blandat, och en friskt och blandat, och en gott och blandat. Köp friskt och blandat för fan istället, jag gillar bara lakritsen som är i gott och blandat inte den som är salt och blandat men jag klagar då fan inte. Dom kommer inte att ta bort lakritsen, och det är förjävla bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Men.. varför ska påsen formas efter er som inte gillar lakrits?. Tänk om vi inte skulle gilla frukten?, å så klagar vi. Då får dom lägga ner me hela GoB. Ge bort lakritsen eller släng det, men vi andra gillar det. Inte bara trafiklyktor i påsen, några svarta förbrytare också . Jag blev sugen på GoB, Med lakrits. Bara å gilla läget . Jaaa. Se det från den ljusa sidan. Du kan leka GTA med dom Alla fruktbitar är trafikljus och lakritsbitarna är CJ och grovestreetmedlemar som går över för rött Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Jaaa. Se det från den ljusa sidan. Du kan leka GTA med dom Alla fruktbitar är trafikljus och lakritsbitarna är CJ och grovestreetmedlemar som går över för rött Se där, en som kan gilla läget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Se där, en som kan gilla läget Fast jag gillar ju lakrits Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Fast jag gillar ju lakrits Spelar ingen roll, du gillar ju läget xP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 (redigerad) Det kan ju kanske vara bra att ha kvar lakrits för dem som gillar det (jag gör inte det) men hälften borde inte vara lakrits. (läs: BORT MED LAKRITSEN. =P) Redigerad 23 juni, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Det kan ju kanske vara bra att ha kvar lakrits för dem som gillar det (jag gör inte det) men hälften borde inte vara lakrits. (läs: BORT MED LAKRITSEN. =P) Nej, inte bort med lakritsen, Men ja, dom kan minska lite, fast inte ta bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 (redigerad) Nej, inte bort med lakritsen, Men ja, dom kan minska lite, fast inte ta bort. Det där sista med size=-7 menade jag inte egentligen, men det är inte bra att det är mest lakrits i påsen. Redigerad 23 juni, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sylan Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Lakrits e det bestha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 CurunirOfValinor - nähä? hur menar du nu? så för att det ska bli 'rättvist' så ska mindre än hälften vara lakrits? om du har två äpplen och ska dela dem med en kompis så är det rättvist att en av er får 1½ äpple och den andra bara ½ äpple? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 24 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Hmm... Förpackningen D.v.s Påsen; Vi gör då här.. Man tar bort en lakrits bit på bilden på påsen och ersätter den med en röd godis. Innehållet; Vi tar bort 5 st lakrits bitar och ersätter dom med 5 st röda frukt godisar. Nu är alla nöjda? -------------------------------------------- Ni som gillar lakrits... Äter ni det sakta eller fort? (Med jämnförelse med fruktgodisen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Varför har ni problem ? Lakris är gott.. Men Alla tycker ju inte så ? ALLA SOM INTE GILLAR LAKRIS ÄR TRÖGA ! =P *Skojja* De är bara att acceptera att det finns lakris... HÖRDE DU ? FATTA ! (A) Om ni nu inte tycker som jag och ÄNDÅ vill att de som gör lakris ska sluta, så säger jag bara: - Vad ska ni göra ? Tror ni de bryr sig ? SUCKER ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts