Folke_fisk Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Död åt lakrits!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Tycker om lakrits...men inte i Gott och Blandat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Näe, ingen lakrits i Gott & Blandat här.. den förstör som de andra godisarna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Gott o blandat med bara lakritsen hade vart en dröm.. lakritsen som e godast där i ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Ner med Lakrits!! Bränn upp lakrits!!! *mongo goes berserk* "GGGGGGGAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH lakrits" Fy fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Ner med Lakrits!! Bränn upp lakrits!!! W0rd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Har du ringt en ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guitar_Fucker Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 All makt åt LAKRITS, vår befriare Ett citat ur: Bröderna Lejonhjärta ONTOPIC: Alla lakrits är inte gott, men vissa är goda. De borde göra en Ludde's special GoB påse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Jag anser att lakritsen ska fortsätta vara Gott & Blandat-påsarna: om du nu inte gillar det, så kan du omöjligtvis undgå att älska att hata det... ..att det är mer lakrits än övriga smaker är rätt onödigt, men enligt mig är det helt enkelt så det ska vara - det SKA vara lakrits i slutet av påsen, det SKA vara lakritsen som man bjuder bort pga den här övermätta godissmaken i munnen, det SKA vara lakrits, helt enkelt! Heja lakrits! ---------- Personligen tycker jag att det är gott, speciellt dom ihåliga fina runda grejerna. Bassets är dock dom godaste lakritsarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Jag gillar BARA!!!!! Lakritsen i GoB Det andra smakar BLÄÄÄ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Men Gott &Blandat dessutom vad ska vi som gillar mer än bara det andra i Gott & Blandat göra då?? Heja Lakrits!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Borde finnas två olika gott o blandat en med lakrits och en utan lakrits. BLÄ FÖR LAKRITS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Gott&Blandat utan lakrits? det blirr ju bara Blandat.. Lakrits är ju det godaste Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
flogiz Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Tycker det borde vara mer laktris i Gott och Blandat. Om ni inte gillar laktris varför köper ni Gott och Blandat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
V-Master Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Gott&Blandat utan lakrits? det blirr ju bara Blandat.. Lakrits är ju det godaste Håller med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 23 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Tycker det borde vara mer laktris i Gott och Blandat. Om ni inte gillar laktris varför köper ni Gott och Blandat? Därför det andra godiset är skit gott... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Lakrits for the win! *målar mig blå i ansiktet, drar på mig en kilt och river fram svärdet* THEY CAN TAKE OUR LIVES -- BUT THEY CAN NEVER TAKE OUR LAKRITS! FREEEDOOOM! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Lakrits for the win! *målar mig blå i ansiktet, drar på mig en kilt och river fram svärdet* THEY CAN TAKE OUR LIVES -- BUT THEY CAN NEVER TAKE OUR LAKRITS! FREEEDOOOM! *Jag målar mig också blå i ansiktet och äter upp min röstsedel, sedan tar jag vinnar statuetten* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 *Jag målar mig också blå i ansiktet och äter upp min röstsedel, sedan tar jag vinnar statuetten* Jävla wannabe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 (redigerad) Laktrisen är ju godast! Redigerad 23 juni, 2005 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts